Ice Breaker Ifjúsági Játékok

Egyes gyerekek , találkozó többi gyerek jön nyomás nélkül egyáltalán . Azonban a többi gyerek , akkor előfordulhat, hogy nehezebben új emberekkel találkozni . Ahhoz, hogy a folyamat megismerése új emberekkel könnyebb különösen a gyermekek , játszani néhány szórakoztató jégtörő játékokat. Matrica Stalker

A játék, amely kombinálja matricák és bajt biztosan elfoglalni egy csapat gyerek , és kérni őket, hogy úgy érzi, sokkal kényelmesebb egymással. A játék kezdete előtt , a kínálat minden játékos egy pad matricák . Minden játékosnak , hogy megpróbálja , és megszabadulni a saját matricát , mielőtt valaki úgy, hogy a matricákat a többi játékos hátán . Azonban a játékos , hogy ezt titokban , azáltal, hogy beszélgetés és ügyesen próbálja ragasszák fel egy személy vissza anélkül, hogy elkapják. Ha a játékos nem kap fogott , meg kell venni a matricát vissza . Ha valaki hamisan vádolta őt , ő is tegyen egy matricát a személy .
Neve és száma : Matton

Legyen ez az első nap az iskolában , vagy az elején egy fél , ez a játék segít az emberek emlékezni fognak egymás nevét és megismerik egymást , valamint . A játék kezdete előtt , írjon index kártya egy számot , az írás őket egymás után , kezdve a 1-es szám Minden játékos egy index-kártya és töltsék ki a másik oldalon azok a kártyák azok nevét . Már a játékosok fordítsa az index kártyákat úgy, hogy ez azt mutatja, a nevüket. Hagyja, hogy a játékosok be magukat egymásnak és vegyen részt a beszélgetések körülbelül 10 és 15 perc . Aztán, amikor mindenki találkozott egymással , mondd meg nekik, hogy hagyja abba, és adja át a kártyákat , hogy bemutassák a számokat. Hogy minden ember egy darab papírt számozott 1-től a játékosok száma . A játékosok minden meg kell próbálnunk , hogy emlékezzen a többi játékos nevét , az írás a neveket mellé a játékosok számát . Az a személy, aki kitalálja a legtöbb játékos nevét helyesen nyer .
Milyen állat vagyok?

Mint a felnőtt játék , “Ki vagyok én ? ” ez a játék lehetővé teszi, hogy a gyermekek számára keveredik a többi gyerekkel , mert megpróbálja kitalálni, mi az állatok lettek . A játék kezdete előtt , írjon index kártya néhány állat nevét , hogy a gyerekek is tudják . Például , akkor vedd semmit lovak bálnák . Ezután helyezzük egy index kártya minden a homlokára minden játékos nélkülük látják. Miután az összes index kártyák a helyükön vannak, mondd meg a gyerekeknek , hogy keverednek egymással , kérve mások igen- nem kérdés az állat írtak a homlokukra . Kérdések között szerepel a ” Do I húst enni ? ” és “Ne élek egy farmon ? ” A játék akkor ér véget , amikor minden a gyerekek már sejtette , amit az állatok az általuk írt az index kártyák .

You must be logged in to post a comment.