Hogyan készítsünk egy Cut Jelenet a LittleBigPlanet

” LittleBigPlanet ” egy videojáték -sorozat, amelyben a játékosok is létrehozhat bármit, amit akarnak . Szintek jönnek létre , majd terjesztett az interneten keresztül, a PlayStation Network . Bárki, aki a világon majd letölteni ezt a szintet , és játszani a játékát. Az egyik jellemzője hozzá a franchise második játék ” LittleBigPlanet 2″ az a képesség, hogy vágott jelenetek , vagy filmeket bármely szintjén , amely hozzáteszi, egy kicsit több ellenőrzése alatt a játékos tapasztalata . Utasítások
1

Hozd létre a szintet. Töltse ki a tárgyak és a karakterek az Ön által választott . Ha végeztél , hogy pontosan , hogyan szeretné a vágott jelenet , hogy játsszon el , így tudja, hová tegye a kamerák .
2.

Nyomja meg a ” tér” gombot, hogy ki a ” Popit ” menüt , és kiválasztja a ” Sequencer ” az Ön eszközöket. Ez a hely egy idővonal a szintet , amely lehetővé teszi , hogy ellenőrizze , ha a kameraállások változnak .
3.

Válassza ki a “Movie Camera ” A ” Popit ” menüt , és helyezzük rá a ” Sequencer Circuitboard ” az a képernyő alján .
4.

Válassza ki a kamerát ikont a ” Sequencer Circuitboard ” állítsa be a kamerát , hogy a szeretet , a bal analóg stick és nyomja meg az “X” , hogy erősítse meg az elhelyezést.
5

Nyissa meg a ” Popit ” menüt és válassza ki a “Movie Camera ” eszköz. Elhelyezése a kamera előtt vagy mögött a másik a ” Sequencer Circuitboard ” fogja mondani a játékot , mikor jelenjen meg a játékos, kamera szöge . Amikor a ” Sequencer ” eléri a második kamera ikon , a játékos véleménye megváltozik megmutatni, hogy kamera szöge .
6

Place annyi kamera a ” Sequencer Circuitboard ” amennyit csak akar , megváltoztatva a szögek és tudnia mutatni a játékosok egy másik darab a jelenet. Amikor befejezte , a ” Sequencer ” fog játszani balról jobbra , a változó kameraállások minden kamera ikont a szinten, és karakterek, mint te meg őket .

You must be logged in to post a comment.