Barbie a Hattyúk tava Társasjáték Megközelítés

” Barbie a Hattyúk tava ” egy társasjáték a játékosok korosztály 4 és újabb , de célja, hogy nagyon fiatal játékosok. Ez alapján a Barbie film az azonos nevet. A játékosok játszani, mint Odette , a csillag a film , aki került be a hattyú . A cél az , hogy átalakítsa a hattyú vissza Odette , és az utazás az Enchanted Forest Prince Daniel . ” Hattyúk tava” is játszott 2-4 players.Things amire szüksége van
Prince Daniel jelenet
Lili, a Unicorn jelenet
3 jelenet áll
12 karakter kártyák
4 hattyú mozgatói
4 Odette mozgatói
8 mozgató áll
4 féle
1 die

Show More utasítások
Set Up
1

Fektesse a játéktáblát egy sima felületre, ahol minden játékos tudja érni . Erősítse a Prince Daniel jelenet két jelenet áll, és a Lili, a Unicorn jelenetet egy állvány.
2

Place Prince Daniel mögött Roghbart helyet a végén a játék . Helyezze a Lili, a Unicorn jelenet mögött a rajtban . Van minden játékos válasszon egy hattyú mozgató és csatolja a mozgató állni az azonos színű . Helyezze a mozgatói a start térben .
3

Csatlakoztassa a Odette mozgatói , hogy a megfelelő mozgató áll, és helyezd el őket Erasmus ” Mérgesgomba a játéktábla . Helyezze a tiaras közelben. Lesz viselnek után átalakítják vissza Odette .
Level 1 kaland Színes
4

Helyezze a karakter kártyát félre , mivel nem használják ezt a szintet . Már minden játékos roll a kocka . Az első játékos , hogy forduljak a Tündér királynő játszik először. A játék folytatódik óramutató járásával megegyező irányban .
5

Roll a kocka , és mozgassa a mozgatója az első helyet a játéktábla azzal a színnel . Ha dobsz a Tündér királynő , vagy a Crystal , redőny , amíg dobsz egy színt. Átadja a kockát a következő játékosnak. A játékosok nem elfoglalni ugyanazt a színteret. Ha egy tekercs tesz egy játékos egy helyet hozott egy másik játékos , meg kell mozgatni , hogy a következő helyre adott szín .
6

Állj meg a Odile tér, függetlenül attól, hogy a szín hengerelt . Legyőzni Odile , a játékosnak kell dobnia egy Tündér királynő , vagy a Crystal rá a következő körben. Ha ő dob egy színt , meg kell maradni , amíg megkapja a megfelelő roll.
7

Írja be a mérges miután legyőzte Odile . A Book of Transformation a mérges fogja átalakítani, akkor vissza Odette . Vigye a hattyú mozgató félre, és továbbra is játszani az azonos színű Odette mozgató. Válassza ki a tiara , amely megfelel a mozgató szín és helyezze a fejedre .
8

játszani, amíg az egyik játékos el nem éri a Rothbart helyet. Álljon meg itt, függetlenül a szín tekercs . Rothbart kell legyőzni, ugyanúgy , mint Odile . Ha legyőzni Rothbart , adja meg a vízesés . Az első játékos , hogy belépjen a vízesés nyeri a játékot .
Level 2 kaland Number
9

Keverjük fel a karaktert kártyákat , amíg lefelé. Helyezze a kártyákat a különböző terek az egész játék fórumon. Ne helyezze a kártyát a Odile vagy Rothbart Spaces . Már minden játékos roll a kocka . Az első játékos , hogy forduljak a Tündér királynő kezd.
10

Roll a kocka , és mozgassa a számot a terek. Roll újra, ha dobsz a Tündér királynő vagy a Crystal . Ha a tér egy kártyát rajta , fordítsa át. Ha a kártya egy képet egy elvarázsolt barátja , tedd magad elé . Ha a kártya Rothbart vagy Odile , be kell dobni a Tündér királynő , vagy a Crystal lépni , vagy helyezze egy elvarázsolt barátja kártyát a kártya . Lehet, hogy nem mozog már a Rothbart vagy Odile kártya van a táblán , akkor is, ha egy másik játékos fordult fel .
11

Állj meg a Odile és Rothbart terek. Ezeket a tereket kell legyőzni, ugyanúgy, ahogy a kártya vereséget rendszeres játék, egy barát kártya vagy gördülő Tündér királynő vagy a Crystal . Adja meg a mérges gomba miután legyőzte Odile . Adja meg a vízesés után legyőzte Rothbart . Ezek a terek játszani, ugyanaz, mint az 1. szinten .

You must be logged in to post a comment.