Pinball feltételek

A modern játék a flipper tudja, 2011-ben (a flipper két evező és egy rugós labda shooter ) szabadalmaztatta 1871-ben a brit feltaláló Montague Redgrave . Ez a szabadalom az úgynevezett ” Redgrave Parlor Bagatelle “, és azóta a modern flipper továbbra is népszerű. A gépek átestek variációk az évek során, mint például a függelékek felvételét , a felhasznált típusú labda a játékban, és a mérete a játék. Ha érdekel a flipper gépek , de zavaros a terminológia, akkor meg kell érteni, mi a különböző kifejezések . Flipper

” függelékek ” azok a mechanizmusok alján található a legtöbb flipper gépeket, amelyek használják, hogy elérje a labdát vissza a felső része az asztalra. Gombok mindkét oldalán az asztal használják aktiválni ezeket a mechanizmusokat , és az időzítés az aktiválása a függelékek elengedhetetlen abban, hogy a labda megy , ahol azt akarjuk, hogy menjen az asztalra .
Drain

a ” csatorna ” , ahol a labda kapuba jut , amikor a békaláb nem hit vissza a felső részét az asztalra. Ez egy játék a kifejezés , ” a lefolyóba , ” mint a labda kerül a cső , hogy nem lehet látni , ugyanúgy, mint a tényleges csatorna. Ha ez történik , akkor az adott vagy egy másik labdát , vagy a game over , és meg kell adnia több érmét be a táblázatba , hogy folytassa a játékot.
Dot Matrix Display

a ” Dot Matrix Display” ( DMD) van az újabb generáció flipper gépek. Ez a kijelző a pontszám a munkamenet mellett különböző animációk attól függően, milyen területen a labdát lépett . Ezek az animációk általában alapulnak témája a flipper (például , ha játszik témájú flipper , animáció egy kalózhajó, a víz mellett a pontszám akkor jelenik meg, ha a labdát, belép egy adott területen a táblázatban) .
dugattyú

” dugattyú ” egy rugós mechanizmus lőni a labdát vissza a játszótér az asztalra. A játékos általában ellenőrizni, hogy mennyire húzza vissza a dugattyút kiadása előtt , így a labda akár utazás nagy sebességgel felülete mentén az asztal vagy alig kúszik végig a játszótér .

You must be logged in to post a comment.