Attacktix szabályok

A játék a Attacktix játsszák játékfigurák a különböző pop kultúra tulajdonságok, mint a “Star Wars “, ” Transformers” és a ” Marvel Super Heroes . ” Minden akció figura jön egy alap , és kap egy sor a statisztikák és a speciális képességek , amelyek eszközként használnak , hogy meghatározzák a kimenetele elleni harcokban más számokat. Mozgalom : Matton

Minden alak áll rajta egy fekete alapon. A felső , első a bázis egy szám. Ez azt jelenti, hogy hányszor ábrán léphet körönként. Mozog határozza meg a ketyegő hang készült , ahogy roll a szám. Például, ha egy szám van a lépés értéke öt , akkor léphet tovább, amíg meg nem hallja öt kullancs .
Attack

Minden szám lehet végezni egy fizikai támadás ellenfelét. Ez a támadás végzett függően eltérő az alakot. Ha a szám Wolverine az “X- Men ” a támadás magában húzza vissza, és elengedte a karját a karom ellop . Ha ön használ egy Clonetrooper a “Star Wars “, majd a támadás megnyomásával aktiválható egy gombot a fegyvert lőni egy energia robbanás .
Special Powers

Speciális hatásköröket aktiválódik, ha két feltétel teljesül . Az első feltétel az, hogy a színes ablak alján az alap kifehéredik . Az ablak változások színek után minden mozgást, hogy ez bekövetkezik , véletlenszerűen , és nem fogod tudni, a szín , míg ez az arány már vereséget szenvedett. A második feltétel az, hogy az a szám már felborítani egy támadás . Egyszer felborítani , a szám felfedi a különleges erő , ami érvényes, ha az ablak fehér . Ezek a hatáskörök lehet feltámasztani elesett szövetséges vagy megsemmisíteni az ellenfelet egy alak .
Effects

Néhány Attacktix számok hatást képesek , hogy be van kapcsolva az elején a csata . Ez extra mozog , vagy támadás alatt a sor. Hatás képességek jegyezni a figura csomagolás és kell tartani esetben ellenfél kérdéseket a hatás.
A játék indítása : Matton

A játék indításához , a két játékos elhelyez egy sor három számadatokat, amelyek közvetlenül előtte , és három láb eltekintve az ellenfél adatait . A számok mind rendelkeznek egy pont értéke az első oldalon az alap , amelyek kombinációja a többi számok , hogy egyenlő a 100 , vagy egy másik szám határozza meg a játékosok. Lehet, hogy további adatokat a pályáról , hogy jön , amikor egy másik már legyőzte , amíg az összes csapat a pont értéke marad a határ .
< P > feldobunk egy érmét , hogy vegye ki megy először . Az első játékos megnyomja bármely vagy összes, a számok bármely irányban a csatatéren fel , hogy hány mozog által kiadott számok. Lehet, majd válassza ki , hogy támadás vagy hogy a többi játékos , viszont .
Attack és Victory : Matton

Ha úgy dönt , hogy támadást a körben , akkor bármelyik két saját adatok csata . Forog a szám a cél , majd a figura támadást az ellenfél alakja . Ha a védekező szám leütött lehet aktiválni egy különleges teljesítmény , majd el kell távolítani a területről . Állítsa vissza a számok lőszer elején a következő körben. A játék addig tart, amíg az egyik játékos elvesztette összes, a számok a csatában .

You must be logged in to post a comment.