Karton Társasjátékok Tudományos osztályokat, hogy

lehetővé teszi a diákok , hogy hozzon létre társasjátékok azok tudományos osztály csepegtetni a nagyobb érdeklődést a téma tanítják. Ez lehet, hogy a kutatás a játék adatait szórakoztató , sőt ösztönzik bizonyos , hogy nem a további kutatást túl szükséges hatálya alá. Ez létrehoz egy tevékenységet hallgatók vegyenek részt befejezése után a kijelölt munkát az év során . Létrehozása társasjátékok lehet egy egyszerű dolog a helyettesítése és /vagy a kreativitás . Kémia Scrabble

alapvető játéktábla egy rács megállapító játék csempe. Vágja ki karton négyzetek ( csempe ), és jelzésére a rendszeres elemeket és numerikus jelből áll . Rendeljen hozzá értékeket minden egyes eleme vagy számot alapul, hogy általában az elemnek vagy számot használnak kémiai képletek . Állítsa be az alapvető szabályokat minden játék . Például , ha a készülék történik kőzetek és ásványok , hogy csak ilyen típusú képletek játékban . Diákok lehet adni egy nap, hogy a kutatás és írjon ki saját ” kiságy lap” a kémiai összetételük bármilyen kőzet és ásványi tudnak gondolni . A játék , mint a Scrabble .
Naprendszer

A játéktábla van a nap közepén , és 11 üres orbitális pálya a bolygók és a törpe bolygók Pluto , Eris és megosztása a 11. pályán , Haumea és a Makemake . Játszott darab mind kivágott kört ( azonos méretű a könnyebb használat érdekében .) Minden körben van címkézve a nevét egy bolygó vagy hold. Opcionálisan , akkor adjunk hozzá több fordulóban jelölt ” kisbolygó ” az aszteroida öv . A játék , akkor szüksége lesz egy pár 6 oldalú kocka. Minden bolygó és a hold van pontértéke alapján nehézségi fokozat a forgalomba azt a pályája. Tartsa a fordulóban megrendült egy zsákba . Kezdje játszani mindenki véletlenszerűen rajz három darab . Játék indul aki felhívta a legnagyobb bolygó . Ha szükséges , továbbra is egy kör rajz darabokat, amíg a bolygó készül . Az első játékos dob a kockával . A játékos használhatja a számot egy kockával ( a választás ), vagy az összeget a két kocka mozgatni a darabot . Ez a szám csak a pontos számot , hogy helyezze egyik bolygó tárgyakat a helyes pályára . Például egy öt tekercs van szükség , hogy helyezze a Jupiter az ötödik pályára . Ez lehet egy öt egy hal , vagy , összesen öt mindkét kocka . (Ha a aszteroidákat, és a törpe bolygó Ceres , egy tekercs négy vagy öt van szükség, mivel az aszteroida öv esik a Mars és a Jupiter . Ez azt jelenti, aszteroida a legkönnyebb elhelyezni , és csak akkor lenne érdemes egy pontot . Ceres érdemes lenne két, csak azért, mert ez egy egyedi darab . ) pontértékeket kell elhelyezni a következők szerint: Mercury ( az első pályán ), és a Haumea és a Makemake a 11. pályán lenne a legnehezebb a másikra, így ők ér nyolc pont adható . Eris , a 10. pályán , a hét pont . Vénusz és a Plútó ér hat pont adható . Föld, a Mars és a Neptunusz érdemes lenne öt pontot minden . Jupiter és az Uránusz négy , míg Saturn jön a három pontot. Minden holdak ugyanolyan értékű , mint a hozzájuk tartozó bolygó kell elérni ugyanazt a pályára . Ugyanakkor a hold nem helyezhető pályára , amíg a bolygó ott van. Ha egy játékos dob a 12 , akkor kereskedhetnek az egyik nem játszott darab egy másik játékos nem játszott darab, vagy ő is használhatja a hengert, a wild card , és helyezzük az egyik darabot a megfelelő pályára . A végén minden tekercs után a darab már játszott ( feltételezve, hogy a játékos dob egy számot tudja használni ), a játékos húz egy játék darabot a zsákból . A játék addig folytatódik , amíg az összes darabot vontak a zsákból, és egy játékos elhelyezte az összes lány darab. Ebben az időben , a játékos a legtöbb pontot nyer .
Quirks

1980-ban , a játék neve Quirks jött ki . A hirtelen fordulat, a játékosok versenyeztek egymás ellen fejlődő növény, növényevő és a húsevő a felső és alsó rések a dominancia a jelenlegi időjárási helyzet ( ami szintén fejlődött a játék előrehaladtával .) Kap egy példányt a játékból , és a diákok , hogy saját növényi és állati darab játék . Adj minden tanulónak egy listát a növények és állatok (köztük rovarok , halak ), melyek esetében ő a felelős a szerzés digitális fényképek.
Gyűjtése a fényképeket része lehet a tudományos kirándulás az állatkertben , akkor szükséges a diákokat , hogy menjen el keresi a rovarok a saját udvarán a saját , vagy pedig megkövetelik, hogy megtudja, mi a fák és a növények egyre körülöttük , hogy keresse meg a megfelelő is a listán.
Photoshop (vagy hasonló szoftver csomag) , méret a képeket , hogy megfeleljen a három kártya méretű állat vagy növény képet. ( Match tényleges játék méretű, így tudod használni a diákok kártyák bővítőkártyák. ) Nyomtatás előtt a képet , adjunk hozzá megfelelő számszerű értékek mentén, a kép oldalán a játék . ( Tipp : A hasonló képek a játékban, hogy válassza ki a megfelelő értékeket. ) Ezután nyomtassa ki a képet a karton és vágja a képet három részre .
Computer Science

egy számítógép- tudományos osztály , ahelyett, hogy a tábla , karton, hogy a régi ( és különösen a szokatlan ) játék táblák és csapatok a diákok dolgozzon ki egy programot , hogy szimulálja a társasjáték . A könnyebb játék , a csapatok a két munkát. A keményebb játék , a csapatok négy lehet szükség. Ne hagyja, hogy csapat nem ugyanaz a játék , mint minden csapat kell , hogy folyamatosan hivatkozni a fedélzeten, és a darabokat .

You must be logged in to post a comment.