Hogyan kell játszani szélhámosság 12 People

szélhámosság egy népszerű játék, a lányok éjszakát, párok játék éjszakánként és játékok megismerni a szomszédok . Szélhámosság egy egyszerű kocka játék, amelyben felváltva gördülő , hogy minél több pontot can.Things amire szüksége van
9 kocka
12 lapot ( Tally kártya ) photo táblázat markerek
tinta toll

Show More utasítások
1

Nyomtassa ki 12 pont lap, amely megtalálható az interneten ( lásd a forrásokat) .
2

Állítsa be a táblák . Szükséged lesz három asztal található különböző területein otthon , ha lehetséges. Minden tábla kell jelölni az alábbi : Head, Middle , Alsó . Helyezze négy pont lapok és tollak, és három kocka . Tartalmaz egy tál cukorkát vagy dió a vendégek , ha úgy tetszik .
3

mindenkit ül véletlenszerűen az asztaloknál . Minden ember társa az első fordulóban azzal a személlyel szemben ülő .
4

cseng vagy be, hogy a játék kezd . Minden körben a játékosok felváltva gördülő a kocka , hogy megpróbálja , hogy elérje a számát a kerek . A kerek , akkor gördülő , hogy 1-es , a második körben , azt szeretné, 2-es , és így tovább.
5

Award egy pont minden meghal , amely megfelel a kerek szám . Például kerek öt , ha a játékos dob két 5-ös és egy 1 , ő kap 2 pontot a két 5-ös , de nem az 1. Amikor az egyik csapat eléri a 21- at a Head asztalnál , a játék véget ér az adott fordulóban , és akkor adja ki a címkék , hogy a partnerek nyerni a másik asztalnál .
6

Award 21 pont, ha a játékos dob a kerek számot mindhárom kocka a sorra . Például a második körben , az egyik játékos dob három 2-es . Ez egy szélhámosság . Ha egy játékos dob három más szám , kap 5 pont.
7

Legyen egy játékos tekercs addig, amíg már nem dob a pontszámot. Például , talán roll 1. , a 2. és a 3. menetben , így ő kap 1 pontot az 1. Aztán dob ismét mindhárom kockával . Ha nem kap egy 1 vagy három kocka az azonos számú , ő pedig vége , és ő átadja a kockát , hogy a bal . Mindenki az asztalnál kell , hogy egy fordulat , függetlenül attól, hogy a Head tábla befejezése .
8

Legyen a nyertesek a Head asztalnál ülve marad , és mozgassa az a vesztesek az alsó tábla . A lényeg nyertesek mozog a Közel- asztal – vesztesek maradnak , de váltani partnerekkel. Közel nyertesek mozog a Head táblázat –remaining partnerek -, míg a vesztes marad a Közel- asztal , kapcsolási partnerek az új tagokat . Ez továbbra is minden kör után .
9

játszani két játék hat fordulóban minden , egy kis szünetet a kettő között. Miután befejeztük a második játék , lapok által összegyűjtött utolsó nyertesek vezetőjének asztal és díjakat adnak .

You must be logged in to post a comment.