Hogyan kell játszani Hiba !

Hiba ! az egyik ilyen játékokat, hogy lesz öröklődött nemzedékről nemzedékre. Ez elég könnyű és kompakt . A szabályok egyszerűek is. Baj ! tudja tartani a család szórakoztatják órákon át , és végtelen nevet és fun.Things amire szüksége van
Hiba ! gameset ellátással , kocka és színes csapok

Show More utasítások
1

kezdeni a játékot Trouble ! azáltal, hogy a színes csapok a megfelelő színű lyukak szélén a fórumon. Az ellenfelek meg kell tenned. Csak a csapok , hogy szükség lesz a játék . A többiek lehet félretenni .
2

Pop a kocka közepén a fórumon. Az a személy, aki kapja a legtöbb megy először , és a játék folytatódik óramutató járásával megegyező irányban . Ön ék nem lehet mozgatni a kiinduló helyzetbe , ha kinyitod a 6. Akkor majd előrelépni . Amikor a 6 bukkant választhat , hogy vagy mozog egy ék a hazai bázis vagy az egyik a csapok már át belőle .
3

Vigye ék előre száma szer , amely megfelel a szám bukkant a kocka . Ha pop 6 kap egy másik pedig . Minden alkalommal, amikor a 6 bukkant , akkor továbbra is a sor , amíg nem kap egy 6 A cél a játék az, hogy a csapok vissza a saját bázisát , mielőtt az ellenzék .
4

vissza az ellenfél ék vissza a hazai bázis leszállás a színes csapok , ha a szám beugrott hozza meg ott . Például , ha a pop a 3. és a földet az ellenfél ék , ő vissza kell térnie a szeg a saját bázis , ahol elindult. Legyen óvatos , hogy ne kerüljünk bajba ! és kap küldött haza .
5

Megközelítés otthoni bázis , és látni fogja számokat jelölt 1-4 a táblán. Ez az, ahol azt szeretné, csapok végül földet. Egyszerre csak mozgatni a csapok bele ezekbe a nyílásokba Ha kinyitod a pontos számot meg kell mozgatni egészen a lyukakba . Például , ha van egy ék , amit akar , hogy beköltözik a 4 slot , és a pop 3 , akkor nem tudja mozgatni ebbe a nyílásba . Meg kell pop 4 mozgatni az adott ék . Ha van más kampót a fedélzeten , akkor választhat, hogy mozgatni az egyik közülük.
6

Pop 4 a kocka, és meg tudná mozgatni a szeg a helyszínen megjelölt 4. Ezután meg kell pop a pontos számot , hogy mozog a következő ék a 3. nyílásba, és így tovább . Land bővítőhely 1, 2, 3 vagy 4 , és akkor biztonságban attól, hogy bajban van! és nem küldte vissza a helyére az ellenfeled kampókat .
7

Nyerd meg a játékot, ha az összes csapok vannak a rekeszeiben megjelölt 1, 2, 3 vagy 4. Ha az ellenfelek kívánják, továbbra is a játék, hogy ki jön a következő , és így tovább .

You must be logged in to post a comment.