Mahjong Csempe utasítások

Mahjong egy kínai játék, ügyességi , és az esélye, hogy több ezer éves . Mahjong készlet van 144 csempék és sok változata a játék , mint például a kínai Mahjong , amerikai Mahjong , még filippínó Mahjong . Az új játékosok meg kell kezdeni az egyszerű játék, akkor próbáld ki a fejlettebb változatok , ha azok kényelmes az alapokat. Utasítások
1

elkötelezettség előre, hogy játszani egy bizonyos ideig , vagy egy bizonyos pontszámot. Egyszerű Mahjong díjat egy pontot a teljes Mahjong kezét, és fut 16 fordulót játszanak . Vegye ki a virágok és a Seasons csempék és pihentetést . Így már 136 csempe játszani .
2

Seat négy játékos az asztal körül . Minden játékos választ egy kardinális megjelölése , mint a Kelet , Nyugat , Észak és Dél . Forduljon az összes cserép arccal lefelé az asztalra , és a játékosok építeni egy négyzet ki a csempe “falak “, a két csempe magas 17 csempe sokáig. A játékosok dobnak kockával , hogy ki lesz az osztó .
3

Roll két kockát , ha a kereskedő . Használja ezt a számot meghatározni, ahol a ” szünet” a falat . Például, ha dobsz egy 4, gróf balról jobbra a fal mentén nézzen , amíg el nem éri a negyedik verem .
4

Draw 4 lapok egymás után a szünet pont, ha a kereskedő . Más játékosok nem is fut az óramutató járásával ellentétes , mozgás közben balról jobbra végig saját csempe falak, amíg minden játékos 12 csempe .
5

Vegye igénybe az egyik lapkát a végén a fal , ha a kereskedő . A játékos az osztó jobb felveszi a lapkát alatta. A játékos az egész a kereskedő vesz egy cserép a tetején az utolsó köteg . A játékos az osztó bal kerül a cserép alá ezt. Az osztó vesz még egy lapkát a végén a fal .
6

Állj a kiválasztott csempe előtted egy egyenes vonal nem hiányos. Rendezze a csempe öltöny és számértéket .
7

Játssz a csempe , és próbálja befejezni a kezét álló négy csoportot és egy pár . A csoportok meghatározása a ” Kong “, vagy négy azonos csempe , a ” Pung , ” három azonos csempe , vagy a ” Chow , ” három csempe azonos színű , hogy hozzon létre egy bizonyos számú sorozatot .
8

Dobja ki a köveket az asztal közepére , ha a kereskedő .
9

Rajzolj egy új lapkát a falra. Futás az óramutató járásával ellentétes , a játékosok felváltva is csinál , megpróbálja , hogy egy Mahjong kezét. Ahelyett, hogy a rajz egy csempe a falról , a játékosok választhatnak , hogy vegye fel az egyik ellenfél a visszaengedett , ha ezt tesszük, akkor a teljes csoport ( meg kell mutatniuk csempe az ellenfelet, hogy az ezt igazoló ) . Amikor egy játékos Mahjong , újabb fordulót a játék kezdődik a lapok összekeverednek , és épített falakat , mint korábban , míg az előre meghatározott számú kört is játszottak .

You must be logged in to post a comment.