Ingyenes számítógépes játékok a kisgyermekek

Kisgyermekek lehet kezdeni egyre kényelmes a számítógépek akkor is, ha nem értik , hogyan működnek még . Sok online számítógépes játékok célja, hogy megtanítsa a kisgyermekek a különböző témákról , és segít nekik könnyű a segítségével ezeket az eszközöket , amelyek olyan fontos számukra az , hogy a jövőben az oktatás . Az internet tele van sok kisgyermek -specifikus tevékenységeket , és tudva, hogy hol találja őket, segít abban, hogy a gyermek , és fut a számítógépen nincs idő. ABC Zoo

“ABC Zoo ” egy ábécé és az állati tanulást játék a Fisher -Price honlapján. Ez a játék elején egy ABC énekelni – mentén ; akkor ad a kisgyermek a lehetőséget, hogy válasszon olyan levelet a billentyűzeten . A gomb megnyomása után a program szerint a levelet, és majd kiderül, egy állat az ABC Zoo akinek a neve kezdődik a kiválasztott betű . Az állat úgy tűnik , mozog a és teszi a hangot a gyermek fog tanulni társítani vele. A gyermek lesz az esélye , hogy néz 26 állat kezdve aligátor a zebra újra és újra . Valószínű, ő lesz a kedvenc , nagyon gyorsan.
Bújócska Toybox

” Hide – and- Seek Toybox ” játék egy találgatásokra által benyújtott PBS Gyerekek honlapján. A játékban a PBS televízió karakter, Clifford a nagy piros kutya . A játékban , Clifford csak egy kiskutya , és mögé bújva különböző játékok szétszórva a szobában. A cél, hogy a játékos , hogy hiszem, ha Clifford rejtőzik az egérrel pont és kattintson a játék , hogy ha ott van. Ha a játékos helyes , Clifford teszi a játék el a dobozban . A játék segíti a kisgyermek tanulni motoros készségek és lesz neki kényelmes használatával a számítógép egér. Ezen kívül segít a kisgyermek társult hangok tárgyakkal , mivel vannak olyan audio nyomokat , amikor itt az ideje , hogy válasszon , ahol Clifford rejtőzik.
Cup és a labdajáték

A ” kupa és Ball Game ” egy kisgyermek játék célja, hogy segítse a gyermekek figyelni . A játék megjelenik a Tree House TV honlapján és funkciók Babar az elefánt, aki megpróbálja használni a “mágikus ” trükk becsapni a játékos . A játék akkor kezdődik kattintva egy kis rózsaszín labdát. A labda alá helyezik a csésze közepére egy sorban három csésze. Ezután a játék elején . A kisgyermek nézi, ahogy a csészék fordítsa oda-vissza , és körbe-körbe . Ha a csésze megáll , a játékosnak kell kattintani , amely csésze a labda alatt , nyerni . Ha ő nézi elég közel , ő képes lesz kitalálni jobbra rendszeresen .

You must be logged in to post a comment.