Australian Gold Rush Játékok

1851-ben , Edward Hargraves felfedezése az arany mellett Bathurst váltott őrület. A sorozat az arany gyékény bontakozott ki, hogy nagymértékben hatással vannak a társadalmi és gazdasági környezet Ausztrália . Mutassa be a diákokat, hogy a különböző hatások az ausztrál aranyláz a 19. században választékával interaktív tantermi játékokat. Arany Trivia Game

befejezése után a leckét az ausztrál aranyláz , tesztelje a tanulók tudását az anyag egy trivia – alapú játék . Oszd az osztályt két csapat , és kérjen egy sor fontos kérdés ; Az első csapat , hogy dolgozzon ki a helyes választ keres egy pontot , és a csapat a legtöbb pontot a végén a verseny nyer. Kérdezd meg a gyors , tényszerűen alapuló kérdéseket fontos dátumokat és történelmi alakok mozgása közben , valamint több elgondolkodtató kérdéseket , mint például, hogy az aranyláz érintett társadalom tagjai Ausztráliában . Minden csapat választ adott diák , mint a szóvivő , vagy a diákok felváltva fog head -to- head egymás ellen .
Classroom arany Dig

Adja meg a diákok lehetőséget flex a kutatás készségek osztályteremben aranyláz témájú csillagvadászatban . Használja arany festék réteg apró tárgyakat a rejtőzködő , vagy egyszerűen csak használja aranyat építési papírt , hogy képviselje rögök. Hide ezeket a tételeket az egész osztály, és hozzon létre egy listát a nyomok alapján a tananyagot , amely segít a tanulóknak megtalálni a rejtett tárgyakat. A diák , aki a legtöbb arany rögök végén a vadászat lesz a győztes .
A Nap az élet egy Prospector

A tanulók utazás vissza az időben egy pillantást az élet egy arany aranyásó 19. századi Ausztráliában . Ez az interaktív játék kihívást a diákok , hogy végezzen egy jövedelmező arany dig kezelésével pénzügyeit ; akkor meg kell tervezni a költségvetést az élelmiszert és utánpótlást vásárolni , és meg kell , hogy figyelembe vegyék a beszerzési költségek a bányászati ​​engedély , valamint egyéb munkaerő-költségek . Ez a játék a hallgatók történelmi előadást a nehézségek bányászok szembe , és ez is segít, hogy támogassák a matematikai készségek meg kell tényező a különböző költségeket. Az extra matematikai gyakorlat , hogy a diákok alakítani értékét egy shillinget a modern valuta.
Guess Who?

Segíts a tanulóknak azonosítása fontos bit információt a tananyagot írt egy bizonyos személy, hely vagy esemény rá cetlik . Adj minden tanulónak egy megjegyzést , hogy helyezze a homlokára ; akkor ne nézd meg, mi van írva a papírra . Minden hallgató ezután felváltva kér igen vagy nem kérdése van a ragadós cetli , hogy megpróbálják azonosítani a személy, hely vagy esemény , hogy már rendelve . Folytatódik a játék , amíg minden tanuló helyesen kitalálta a személyazonosságát .

You must be logged in to post a comment.