Hogyan hozzunk létre , és játszani egy backgammon tábla

Backgammon játsszák a két játékos egy téglalap alakú tábla két részre oszlik egy bárban. Huszonnégy háromszög a táblán , 12 mindkét oldalán a bárban. Minden háromszög kap egy értéket egy 24 , növelve óramutató járásával megegyező irányban az alsó , a jobb oldali háromszög a felső , a jobb oldali háromszög . A terület megszálló háromszögek egytől hat White otthonában tábla , míg a területet megszálló háromszögek 19-24 a Red otthonában fórumon. Utasítások
beállítása
1

Válassza ki, melyik játékos lesz, fehér , és melyik lesz Red. Roll a kocka , hogy eldöntsék, ki játszik először.
2

a hat fehér korongja egy sorban háromszögek No. 6 és No. 13. és hat vörös korongja egy sorban háromszögek No. 9 és 12 . vörös és fehér ellentéte egymásnak .
3

Vigye három fehér korongja egy sorban háromszög No. 8 , és három vörös korongja háromszög 17. sz . Ezek is egymással szemben . Helyezzünk két fehér korongja egy sorban háromszög 24-es és két piros korongja háromszög 1. sz .
Hogyan kell játszani
4

a dobáshoz . A számok a kocka jelzik, hogy hány háromszöget — vagy pip — a játékos mozgatni a dáma . Dáma csak haladt előre , és soha nem hátra . A cél a játékban van, hogy az összes korongja otthonában fórumon.
5

Mozgasd a dáma diktálta a kocka . Minden dobás jelent külön lépés ; Például egy játékos dob egy öt és egy három . A játékos léphet egy ellenőrző három hely , és egy másik ellenőrző öt helyen , vagy tud mozgatni egy ellenőrző nyolc szóköz , ha a háromszög van nyitva.
6

Játssz a kockadobás kétszer, ha dobsz páros ; például, ha dobsz kétszer öt , akkor lehet, hogy négy különböző mozog öt .
7

mindkét számát a kockadobás , ha lehetséges; a játékosok nem tudja átadni , ha a lépés lehetséges. Ha csak egy kockadobás elérhető a játék, a játékosnak meg kell lépni .
8

Vigye az ellenőrző , hogy a bárban , ha egyedül egy háromszög , és az egyik az ellenfeled dáma mozog ott . A kimozdult ellenőrző ismert folt , és kell, hogy legyen a játékos első számú prioritása . Nincs más lépéseket is tenni , amíg nem tér vissza a folt a játéktáblán .
9

mozgassa az összes 15 kővel az otthoni fórumon. Ha van egy folt , akkor nem indul viselő ki, amíg ez vissza a játékba . Szem le az utolsó szakaszban a backgammon .
10

a dobáshoz , és távolítsa el dáma , amelyek a háromszög , amely megfelel a kockadobás . Például , ha van egy ellenőrző a háromszög No. 1 , és dobsz az egyik a hal , akkor távolítsa el az adott ellenőrző.
11

ki viseli az összes korongja nyerni . Ha egy ellenőrző nem tudja elviselni ki , meg kell tennie a jogi lépés .

You must be logged in to post a comment.