Hogyan készítsünk egy XNA Game

XNA a Microsoft márka kapcsolódó vállalat Visual Studio és a Visual C # termékeket . Ez egy nyílt és szabad játék fejlesztő eszköz készlet, amely 2004-ben debütált , és szerzett egy ugrás a népszerűsége a programozók és a startup játék tervezői 2008-ban. Elsődleges platform játékok által kidolgozott XNA az Xbox 360, a Zune és Windows PC . Bár az XNA címek különböznek a kereskedelemben létrehozott játékok a minőség és a kifinomultság , akkor nagyon élvezetes , és kiváló kiindulópont a kezdő fejlesztőknek . Az XNA , akkor a munka a játék fejlesztése karrier nélkül, kiterjedt erőforrások és kapcsolatok — a nagyon meghatározása homebrew.Things amire szüksége van
Xbox 360 és a Zune
Személyi számítógép Windows Vista vagy XP
XNA szoftver
Visual Studio és a Visual C #
DirectX fejlesztése és a futtató készletek

Show More utasítások
1

Ne feledje, hogy meg kell ismernie a Microsoft Visual Studio, valamint folyékonyan kell beszélnie a Visual C # programozás. Ellenőrizze, hogy a számítógép megfelel az alapvető követelményeknek — Vista vagy XP Service Pack 2 , valamint a videokártya , amely támogatja a DirectX 9.0c és Shader Model 1.1 , a grafikus eszközkészlet felelős a különleges vizuális hatásokat.
2

Csatlakozz a XNA Alkotók Club xna.com és iratkozzon fel a teljes jogú tagság . Töltse le a legújabb verzióját az XNA Game Studio szoftvercsomag . Arról is győződjön meg , hogy töltse le a legújabb Visual Studio és a Visual C # , amely integrálja az XNA szoftver , valamint mind a DirectX fejlesztői készlet és a futtató webes telepítő. Mindezek letöltések mentes a Microsoft weboldalán.
3

Vásároljon prémium tagság az XNA Alkotók Club miután meggyőződött róla, minden a szoftver letölthető megfelelően. Bár az XNA maga ingyenes , azonban megköveteli fizetett tagság érdekében, hogy eladja játékokat fejlesztett az Xbox 360 az Xbox Live Marketplace .
Döntse el, hogy a játék lesz az Xbox 360 , Zune, vagy Windows PC előtt. < Br >
4

Fejleszteni kell a játékot, a Visual Studio és az XNA Game Studio környezetben. Ne feledje, a játék motorja, és programozás egészet, hogy a képzettségi szint a Visual C # , mivel XNA nem végez ilyen automatikusan , mint a hagyományos játék motorok, mint a Unreal 3 és a Chrome 4 .
Fejlesztési idő teljes mértékben függ a saját készség és ambíció — a legtöbb XNA cím jelenleg rendelkezésre álló hoztak néhány hónap létrehozni , a csapatok átlagosan öt tagja van. Ez észrevehetően más, mint a teljes kereskedelmi játékok , amelyek figyelembe mintegy száz embert , és több mint két éve átlagosan .
5

Tesztelje a kész játékot az Xbox 360 konzolt , Zune, vagy Windows PC . Az XNA Game Studio lakosztály funkciók célja, hogy ” véglegesítése ” játék át ezeket az eszközöket. Ellenőrizze, hogy minden hibák és hibák megtalálható dolgozzák ki , mielőtt a következő lépés . Más szóval , a játék kell dolgoznia , mint tervezték.
6

Küldje el a kész játék, mint a. Ccgame fájlt a XNA Alkotók Club ; Emellett azt állítják , hogy az Xbox Live Marketplace , ha ez egy Xbox 360 címet. Készüljön fel hosszas szakértői értékelési folyamat által más XNA alkotók , valamint a tanúsítási eljárás a Microsoft , ha szeretné eladni a játékot az Xbox Live. Játékokat nem lehet közzétenni , vagy osztani másokkal anélkül, hogy ezt jóváhagyási szakaszban , de lehet tartani saját használatra .

You must be logged in to post a comment.