Különbség a kínai és Japán tégelyek

A kereskedés a japán és a kínai porcelánok kezdődött a 18. század elején . Kínai és japán fazekasság és a kerámia volt különösen népszerű Franciaországban. Ez lett a státusz szimbólum az emberek , hogy megjelenjen az építmények, a nappaliban és a szalonokban. A háborgó népszerűsége a kínai és japán kerámiák vezetett, hogy sok gyűjtők keverés a stílust a saját otthonukban. Fontos, hogy a mai kollektor , hogy képes legyen felismerni a jellemzőit minden nemzet kerámia annak érdekében, hogy a pontos beszerzési és a kijelző . Tárcsák

egyik leginkább hatásos módon különbséget tenni e vagy sem a jar kínai vagy japán eredetű , hogy megvizsgálja a felnik és a határok a darab. A kínai stílusú , a határ általában díszített Ruyi divat : a színes , dekoratív határ körülbelül egy hüvelyk széles. A japán stílusú nincs ilyen bonyolult határon. Ehelyett a japán stílusú tartalmaz egy vékony , kör alakú minta, vöröses barna, zöld vagy kék .
Inside

másik szembetűnő különbség a kínai és a japán kerámia munka, különösen a üvegek és vázák , megtalálható vizsgálatával belsejében a darab. Először is , vannak különbségek a textúra. A kínai stílusú a textúra teljesen sima , míg a japán stílusú kedvez a textúra , mint amely egy narancshéj . Másodszor, vannak különbségek , a használt színek a belső terek a darab. A kínai stílus szinte mindig türkiz színű, míg a japán stílust használ, sötétkék , fekete , sárga , szürke vagy zöld.
Jelölések

Porcelán és kerámia Japán és Kína voltak jelölve valamilyen módon, sem a mester vagy a forgalmazó. Gyűjtők szinte mindig képesek megtalálni a jelet a darab, de nehezen fordítja . Jogosan , hiszen több mint 1500 ismert jellel kínai porcelán egyedül. Azonban a jellemzői a jel lehet indikátora a származási ország . Kínai jelek jellemzően páros számú karaktert körülbelül azonos méretű. Japán jelek inkább szabálytalan páratlan számú karakter általában különböző méretekben és színekben .
Bevonatok

lakkozás technikák jellemzik a japán és kínai porcelán találták Kínában. A kínai volt, kizárólagos hozzáférést lakkozás anyagok miatt a kereskedelmi korlátozás Japán ; azonban két évszázaddal Kína után kezdődött lakkozás a japán kezdte csinálja. Ők kitűnt rajta, fejlesztése különböző lakkozás technikákat. A Totai technika használ a barna fa kéreg textúra a finish.The Ginbari technikát használ, fényesebb, áttetsző zománc . A Akasuke technika használ átlátszó zománc , amelynek eredménye egy piros színű , ha befejezte.

You must be logged in to post a comment.