Irányok Játék a Parker Brothers Game of Clue Jr.

Készítette éves gyerekek öt a hét , és azt jelentette, hogy kell használni két -négy játékos egy játék , ” nyom Jr. ” fejlesztette ki Parker Brothers 1994-ben alternatívájaként a széles körben népszerű felnőtt társasjáték ” nyom. ” In ” nyom Jr. , ” a turné a költöztetés egy nagy kastély , a játékosok felfedezni, nyomokat, és megtanulják használni a folyamat megszüntetése annak érdekében, hogy megoldják a rejtélyt a hiányzó gyermek-és pet.Things You ‘ ll szüksége
nyom Jr. játék esetén
4 játékkártya
4 mozgatói
nyomozó jegyzetfüzetet
ceruza minden játékos

Show More utasítások
beállítása

1

Nyissuk meg a játék esetében csúsztatva a sárga reteszt az ügyet nyitott .
2

Ellenőrizze, hogy a kék a nyom- kinyilatkoztatása ajtó zárva van.

3

Helyezze a négy játék kártyák esetén bármilyen sorrendben. A felső rejtély lesz aktív kártya az aktuális játék .
4

Adjon minden gyermek egy lapot a nyomozó jegyzetfüzetet és ceruzát használni , és a játékosok válasszon ki egy játékot mozgató. < Br >
5

Place minden mozgatója a ” Start” terület , amely megfelel a színe a mozgató.
Játék a Game
6

kezdődik minden viszont a spinning száma fonó és mozog a játékos mozgató ugyanannyi terek , minden irányban, mint a szám a Spinner landol . Ha a Spinner landol a nagyító , a játékos tetszőlegesen kulcslyuk a fedélzeten nem foglal el egy másik játékos .
7

Töltse ki a sor , hogy elvégezzük a szükséges intézkedéseket . Ha egy játékos landol a Secret Passage Lépcsőház , meg kell mozgatni a Secret Passage , és jön ki a másik végén . Ha egy játékos landol a szőnyegen kívül a szobában , ő is tegye meg mozgatója a kulcslyukon , és nyissa ki az ajtót .
8

Kinyitni a különböző helyiségek a leszállás szőnyeg terek és helyezze a mozgatója a kulcslyukon , hogy mi van benne minden szobában .
9

Ellenőrizze le szobákban nyitott és gyerekek vagy háziállatok látod a szobák a nyomozó jegyzetfüzetet utazik át a kastély .
10

Maradj a kulcslyukon , amíg a következő körben . Amikor ez a sor ismét , távolítsa el a mozgatója a kulcslyukon , a föld a szőnyegre , majd a spin. Nem számít a szőnyegre tér részeként a tér mozgás .
Oldja meg a rejtélyt
11

a sor, hogy be, hogy azt szeretné, hogy megoldja a rejtélyt , ha van át le minden, de egy gyerek, egy állat és egy szoba a nyomozó jegyzetfüzetet .
12

állapítsa meg, melyik gyerek gondolja rejtőzik melyik szobában és milyen pet .
13

Tolja a kék – kinyilatkoztató ajtót, és ellenőrizze a találgatás . Győződjön meg róla, hogy elrejtse a választ a többi játékos .
14

a többi játékos tudja, ha igaza volt , vagy ha tévedtek. Ha igazad van , nyersz . Ha téved , a többi játékos továbbra is játszani, amíg valaki más megoldja a rejtélyt helyesen .

You must be logged in to post a comment.