Hogyan viselkedni Fuss UT3 a DX10

“Unreal Tournament 3″ használ DirectX 9 alapértelmezés szerint , akkor is, ha fut az operációs rendszer , amely támogatja a DirectX 10 . Azonban, akkor fuss ” UT3 ” a DirectX 10 módban Windows Vista és újabb verziók a Windows szerkesztésével a játék motorja konfigurációs fájlt. A rejtett ” AllowD3D10 ” opció lehetővé teszi a DirectX 10 támogatást , de nem érhető el a játék opciók menüből . Megjegyzendő, hogy ez a játék a DirectX 10 támogatás nem teljes , ezért lehet, hogy nem látni a különbséget eltekintve csökkent teljesítmény engedélyezése után DirectX 10 módban , attól függően, hogy a grafikus hardver. Utasítások
1

Close ” Unreal Tournament 3 “, ha fut .
2.

Kattintson a ” Start” és válassza a ” dokumentumok ” , hogy nyissa meg a Documents könyvtárba .

3

Keresse meg a “My Games \\ Unreal Tournament 3 \\ UTGame \\ Config ” könyvtárban a Dokumentumok könyvtárban duplán kattintson az egyes mappákra .
4

kattintson duplán a ” UTEngine.ini ” fájlt nyissuk meg a Notepad .
5

nyomja meg a ” Ctrl ” és az ” F” ugyanabban az időben , hogy nyissa meg a Keresés párbeszédpanel , írja be a ” AllowD3D ” a mezőbe, és nyomja meg a ” Írja be a “.
6

Cserélje ki a” AllowD3D10 = False ” opciót a szöveges fájlt” AllowD3D10 = True ” helyett a ” hamis “a” True “.
7

Kattintson a ” File” menüre, és válassza ki a ” Save “.

You must be logged in to post a comment.