Szórakoztató játékok játszani a szünetben

Beszúrás lehetőséget kínál a gyerekek , hogy elkerülje az iskolai környezetben és némi energiát elégetni előtt telepedett le a további tanulásra. A játékok játszott szünet terjedhet is magában foglaló sportos képességeit is, hogy jutalmazza azokat, akik jók hiders . Ezek a játékok segítségével a diákok ne csak gyakorolni magukat , hanem a testüket is , míg az iskolában . Red Light /Green Light : Matton

A piros lámpa /zöld fény játék során a játékosok megpróbálják megérinteni a játékos , hogy a közlekedési lámpák . A forgalmi jel kezdi a játékot állva 15 és 20 m-re a többi játékos, aki sorakoznak egy vízszintes vonal . A közlekedési lámpák néz el a többi játékos , és amikor azt mondja, & quot; zöld fény , & quot; minden játékos fut felé. Amikor azt mondja, & quot; vörös fény , & quot; mindenkinek meg kell állítani . Akkor a közlekedési jel megfordul, és minden játékos elkap mozog, ki a játék . A játék addig tart, amíg az összes játékos fogott mozgó piros fény a forgalom jel , vagy egy játékos érinti a közlekedési lámpák . Ha egy játékos érinti a közlekedési lámpák , ő lesz a forgalomirányító a következő játék .
500

500 , játékos versenyben megpróbálta elkapni a futball . A hátvéd áll, 20 láb vagy több előtt a többi játékos . Ő dobja a labdát a levegőbe, és bejelenti pontértéke 50 és 250 pont. Ha egy játékos elkapja a labdát, ő hozzáteszi, hogy sok pontot neki pontszámot. Ha megérinti , de hiányzik , ő kivonja az összeg a pontokat tőle pontszám . A cél a játék az, hogy 500 pontot . Az első játékos, aki eléri az 500 pontot lesz az új középhátvéd és mindenki mást amp; # 039 ; s pontszámokat nullázódik.
Rúgd a Can

Egy játékos választjuk meg, hogy a & quot; IT & quot; és ő számít a 25 , míg a többi játékos elrejteni . Után számolás , & quot; IT & quot; helyezi a kávé lehet a földön, és megy keresi a többi játékos . Egyszer & quot; IT & quot; meglát egy játékos azt kéri, hogy a játékos – amp; # 039 ; nevét ki . A játékos akkor meg kell futtatni , és próbálja rúgni a doboz fölé , mielőtt & quot; IT & quot; megcímkézhetnek neki . Ha rúg a doboz előtt címkézett , & quot; IT & quot; kell számolni a 25 ismét , hogy a játékos ideje megint elbújt . Ha & quot; IT & quot; címkék a játékos először , hogy játékos lesz az új & quot; IT & quot; és mindenkinek 25 másodperc elrejteni újra .

You must be logged in to post a comment.