Hogyan kell játszani Pegs & Joker

Csapok és joker egy társasjáték , amely hasznosítja a pakli kártya . Bár a játék lehet a kereskedelemben , ez sokkal gyakoribb a lapok , hogy házi készítésű . A cél a kampókat, joker , hogy mozog a saját öt csapok a hazai pályán , hanem az , hogy segítse a partner az ugyanezen cél elérése érdekében . Az első csapat , hogy ezt megnyeri a játékot. A szabályok a kampókat, joker nem tart sokáig, hogy vegye up.Things amire szüksége van
Csapok és joker táblák
3 vagy 4 pakli játékkártya , két joker minden .
Show More utasítások
1

Split a páros számú játékosok két csapat . A játékosok száma attól függ, hogy hány oldala a fórumon is . A négyzet alakú tábla a négy játékos , a hatszög a hat játékos , és egy nyolcszög van egy nyolc játékos .
2

Ülj az egyik oldalán a fórumon a két ellenfelek mindkét oldalán meg .
3

három pakli kártyát a játék , és egy olyan hat joker . Két újabb joker és egy extra fedélzet nyolc játékokat. Tedd az összes kártya egy halom és a shuffle .
4

Deal öt lapot mindenkinek játszik , és helyezze a megmaradt kártyákat képpel lefelé és elérhető közelségben a játékosok .
5

Nézd meg a saját kártyákat , de tartsa meg a kártyákat , hogy magad.
6

Döntse el, ki lesz az első. Lehet kezelni a kártyát, hogy mindenki, és nézze meg , aki a legmagasabb érték . Menetet az óramutató járásával megegyező majd.
7

Húzzon fel a fő halom a sor , így most már hat lapot . Játssz egy bubi , dáma, király vagy ász , hogy kilépjen a rajtban , ahol mind az öt a csapok kezdeni a játékot, majd tedd ezt a kártyát a használt kártya halom . Ha nem egy ilyen kártyát , tedd az Ön kártyát használt halom anélkül, hogy egy kanyart.
8

mozgassa a megfelelő számú szóközt óramutató járásával megegyező irányban a fórumon , ha felveszi a kettő, három , négy, öt , hat, hét , nyolc, kilenc vagy 10 olyan ruha , ha már elhagyta a rajtban . Ha kapsz egy bubi, dáma vagy király újra , akkor mozog egy darab 10 szóközt vagy kap egy másik ék ki a rajtban . Aces mozog csapok csak egy helyet.
9

Játssz egy hét , és akkor szét a hét terek tudja mozgatni között, a csapok . Például öt terek egy és két másik. A nyolc azt jelenti, hogy kell hátrafelé nyolc szóköz .
10

Ne adja át , vagy szállhassanak le ugyanazt a teret , mint az egyik a másik kampók , mivel ez egy szabálytalan lépést . Átadása több mint egy ellenfelet vagy partnere hely rendben van .
11

Land egy ellenfél ék , hogy küldje vissza a rajtban vagy a föld a partner , hogy küldje el az a helyszínen , amely közel van a célba a kampókat .
12

a joker , és lehet választani egy másik játékos ék leszállni bármely pontján a játék. Ön is használja ezt a képességét , hogy hagyja el a rajtban .
13

Játssz egy a kártyát , ha az egyik, hogy lehet, hogy egy jogi lépés . Ehhez még akkor is , ha a lépés egy szegény ember . Ha nincs kártya, amely illik ez a leírás, akkor dobja ki kártyát, és a sor végén . A joker az egyetlen kivétel ez alól ; soha nem kell játszani a joker , amíg szeretne .
14.

beköltözik a hazai pályán , ha tette vissza körül az oldalán a fórumon . A hazai pályán az öt terek előtt a helyszínen . Ha dobsz , egy szám nagyobb , mint amennyi szükséges , hogy elérjük a végét , a hazai pályán , meg kell mozgatni egy darab , vagy lépés a hazai pályán egy kört a tábla körül .
15

Lejátszás az Ön partnere , aki legközelebb ül a bal oldalon , ha az összes darab a hazai pályán . A győztes csapat az első , hogy minden a csapok , a hazai pályán .

You must be logged in to post a comment.