Hogyan írjunk a Dungeons and Dragons Module

” Dungeons and Dragons ” egy toll és papír szerepjáték játék, mely sok karakterosztály , szörnyek és a kampány beállításait. Bár nincs ínség premade kalandok , ez néha jó, hogy játszani egy epikus történet a saját teremtés — és ha van tapasztalata fut a játék, mint a Dungeon Master , valamint néhány készség szövés mesék, ez nem nehéz írni a saját kaland. Mivel a Wizards of the Coast 1997-es megvásárlása ” Dungeons and Dragons ” a TSR , WotC erőfeszítést tett annak érdekében , hogy racionalizálja a játék hírhedten bonyolult szabályok rendszert valami, hogy a kezdő játékosok és a Dungeon mesterek tanulhat sokkal könnyebben , amelynek végén a legutóbbi negyedik kiadás a szabályrendszer , amely a játékos kézikönyv , a szörny kézikönyv és a dungeon Master útmutatóját. Ezek a könyvek általában szükséges referencia anyag létrehozásához a karakterek és nonplayer karaktereket, majd feltölti a kaland és a tervezés szörny találkozások és megteremti kihívást Dungeons és castles.Things amire szüksége van
” Dungeons and Dragons ” core szabályrendszere
Gaming csoport

Show More utasítások
1

Gyűjtsd össze a játékosok a játék csoportban , és megtudja, milyen kaland szeretnék játszani — a munka lehet a semmiért ha létrehoz egy kiváló kaland, csak meg, hogy a rendszeres csoportnak nem áll érdekében a beállítás , vagy témát. A képzelet az egyetlen korlátozás , hogy a hatálya a kaland , így tervezhet játék, arra összpontosít, hogy bármi alapvető dungeon crawl a kincset, hogy egy cselszövés gazdag politikai gyilkosság , hogy isteni küldetése, hogy megöli egy gonosz isten .

A Ön érdekeit, mint inspiráció teszi a kalandot több móka, hogy írjon . Például, ha van egy érdeklődés a római vagy görög történelem, a kaland is tükrözi, hogy az elemeket származó Spartans ” harcot a Perzsa Birodalom thermopülai vagy tengerészkék -orientált pun háborúk és Karthágó között .
< Br > 2

válasszon egy beállítást , amelyben helyet a kaland. ” Dungeons and Dragons ” számos olyan hivatalos beállítások — Al- Qadim , a Forgotten Realms , Gamma világ és Ravenloft , hogy csak néhányat említsünk — és mindegyik saját témákat, és speciális szabályokat . Válassza ki a beállítást, amely a legjobban illik a kaland gondol . A Wizards of the Coast termék katalógus egy teljes listát a kampány beállítások és a kalandok, de akkor is kérdezze meg a helyi szerencsejáték vagy hobbi bolt kampány beállítás ajánlásokat.
3

Döntse el a nehézségi szintet a kaland , szem előtt tartva a szintek a csoport játékos karakterek — nincs beállítva egy csoport 3-as szint a tolvajok ellen a magas szintű szörny , mint például a kromatikus sárkány . Amikor a gondolkodás a kísérletek a karakterek majd szembenéznie , olvassa el a szörny útmutató a ” Dungeons and Dragons ” alapvető szabályait , és válassza ellenségei , akiknek statisztika nem fogja túlterhelni a csoport a csatában. Ne feledje, a játékosok nem harci képességek tervezésekor rejtvények és csapdák — nem készít valami, ami elkerülhetetlen egy csapat kalandor az a csoport szintjén . Nézze meg a Dungeon Master útmutató részben az alapvető szabályok további információkért tervezése ezeket a funkciókat a kaland , vagy nézze meg a Wizards of the Coast tervezési és fejlesztési blog, amely egy rengeteg információt , hogy mi megy teremthetünk egy játék ösztönözve ugyanakkor kaland írók , hogy a dolgok egyszerű.
4

terve a váratlan . A dicsőség a szerep-játék , mint a ” Dungeons and Dragons ” az , hogy az ilyen játékok zajlanak nagyrészt a képzelet a játékosok . Mivel a szabadság ez lehetővé teszi a játékosoknak , akkor is — sőt , gyakran — dönt a teendők , hogy nem számíthat, és amely éppen nem készült . Azonban egy jó Dungeon Master mindig használ neki narratív készség, hogy rátette a játékosok pályára anélkül, hogy deus ex Machinae . Használjon több narratív szálat a történet , hogy ha például a csoport megöli a védőszentje , mielőtt kap egy küldetést , egy későbbi esemény segítsen nekik elérni ugyanazt a célt anélkül, hogy Önnek cipőkanál a kalandot .
5

Tedd kaland megéri a játékosok közben . Minden játékosnak meg kell sétára a ” Dungeons and Dragons ” kaland érzés, mint ő elért valamit — és , legfőképpen, mintha már egy jó ideje . Ha a kaland látja a játékosok fergeteges félelmetes dungeon több hosszú játékhoz , fontolja meg , mi lenne a megfelelő jutalmat “ad” a játékosok, a végén az egészet , ami megerősíti a kaland jelentőségét az elméjükben , és továbbra is hogy súlya becslésük után már át , hogy más kalandok más helyeken és a jövő idő — talán valamit, akkor azonnal elkezd gondolkodni a jövőbeli kalandok , vagy valami, ami köti az identitását , hogy a kész küldetést , így mint egy különleges berendezés . Árukapcsolás a végén a jelenlegi kaland az elején szálak a következő fogja a játékos jön vissza a játék munkamenet session .

You must be logged in to post a comment.