Hogyan lehet , hogy a végén pont egy tárgy LittleBigPlanet

” LittleBigPlanet ” egy kaland játék , amelyben a játékosok létrehozni és szerkeszteni saját játék világát . A létrehozási mód , a játékosok használhatják különböző anyagok , tárgyak , járművek és modulokat építeni a saját szakaszában. Szakaszai lehet osztani a többi játékossal a PlayStation Network , illetve a játékos saját használatra. Egyes tárgyak , mint például a dugattyúk , liftek , vonósok és fogaskerekek , szükség van egy végpont . A végpont az, ahol a tárgy mozog vagy azon a játékos , és ez általában aktiválható kapcsoló vagy proximity radar . Utasítások
1

Load ” LittleBigPlanet ” és adja meg a MyMoon menüt a kezdőképernyőn . Innen kiválaszthatja tölteni egy már meglévő egyéni szinten, vagy hozzon létre egy teljesen újat .
2.

Nyomja meg a ” tér” hogy nyissa meg a Popit menüt. Válassza ki a ” Tools Bag ” és válassza minden olyan eszköz, amely a végpont , például egy dugattyús , fogaskerék vagy a szöveget, és nyomja meg az “X”
3

Tegye le a szerszámot a játékban szintet. Itt lehet meghatározni a végpontot az objektum megváltoztatja a magasság vagy a skála a tétel , hogy igényeinek kielégítésére a színpadon . Például , a végén pont a dugattyú a pont, ahol a dugattyú teljesen kihúzva.
4

Nyissa meg a ” Tools Bag ” ismét válassza ki a kapcsoló vagy gomb , majd nyomja meg az ” X ” Helyezze a gombot, vagy kapcsolja le a játékban szakaszában közel a készüléket a 3. lépés .
5

Nyissuk meg a Popit menüt, és válassza ki a ” Popit kurzort. ” Csatlakoztassa a kapcsoló vagy gomb megnyomásával a készülék a kurzort. A connection string lehet húzni a kapcsolót , hogy az eszköz , hogy tudd, össze vannak kapcsolva.
6

Jelölje ki a készüléket a Popit kurzor , és nyomja meg az “X ” , hogy nyissa ki a készüléket lehetőségeket. Meg lehet változtatni a sebességét , mértékét és egyéb jellemzőit a készülék , hogy megfeleljen az igényeinek szinten.
7

Írja lejátszási módot , és nyomja meg a kapcsolót , ami aktiválja az eszközt, és kap , hogy a végén pont .

You must be logged in to post a comment.