Mattel Kicsiknek játékok

Mattel játékok gyerekeknek tartománya a hagyományos társasjátékok, hogy fél versenyek , ahol a játékosok egymásra verbálisan . Ezek közé tartozik egyszerű kártya játékok, mint a Go Fish , amelynek célja a nagyon fiatal gyerekek a fejlett stratégiai játékok , mint a ” Othello ” a tinédzser . Ezek a címek széles körben ismert , de néhány más Mattel játék ugyanazt az alapvető elemeket . Silly története Maker

kártyajáték Silly története Maker kevesebb, mint 30 percet vesz igénybe. A gyerekek együtt hozzon létre egy történetet kártyákat tartalmazó egyedi képeket. A játékosok kell használni, hogy a kép megkezdeni vagy folytatni a történetet. Miután a turn elfogy , minden játékos kérte felidézni a tényeket az éppen létrehozott történet. A gyermek eszébe jutott a legtöbb tényeket nyeri a játékot . Az ajánlott korosztály 5 és max .
Almát almával Junior

almát almával Junior egy kártyajáték , amely segít a gyerekek megtanulják és javítsák gondolkodás képességeit. Minden játékos húz egy “dolog ” kártya és a ” leírás” kártyát. A játékos meg kell használni a képzelet , hogy a logikai kapcsolat a dolog, és a leírás. A játékvezető jutalmazza a játékos, aki adja a legtöbb kreatív választ . A játékos a legmagasabb pontszám nyer . A kapcsolat lehet bőséges , hiszen a játék több mint 570 kártyák. Ez ajánlott korosztály 9 -ig.
Kikotyog !

Kikotyog ! egy szókincs -vezérelt játék . A játékosok ” kikotyog ” kérdésekre adott válaszok . A játékos, aki a helyes válasz , hogy mozgatni a játékot darab előre a játéktáblán . Ha a játékosok kikotyog rossz válaszokat , meg kell hallgatni, amíg valaki más választ ad a kérdésre . Az első játékos, hogy mozog a játék darabja teljesen a tábla körül nyer. Fecseg ! szükséges három vagy több játékos , és a korosztály 10 és fel. A junior verzió .
SKIP – BO Deluxe

társasjáték Skip – Bo Deluxe célja a gyermekek 7 és idősebbek. Minden játékos vagy csapat kap 30 oldalával lefelé játékkártya egy kereskedő . Ezek a kártyák alkotják a játékos ” Stock ” halom. A játékosok felhívni további kártyákat , és dobja el a kártyát a ” Stock ” cölöpök elveken alapuló, a játék szabályait. A játékos vagy csapat , amely megszünteti az ő ” Stock ” az első nyeri a játékot.
UNO Moo !

UNO MOO ! gyerek 3 és legfeljebb megismerhetik gazdálkodás, azok megegyeznek az állatok és egyéb adatok . A mérkőzés alapja lehet a figura típusát vagy színét . A kék tehén , például megegyezik minden más tehén vagy a kék figura a játékban. Matching számok bemegy a pajtába . A játékos, aki fordulóban mind a számok az első , és jelentkeznek a pajtában nyer .

You must be logged in to post a comment.