Hogyan készítsünk egy története Társasjáték

Akár egy iskolai tanár , vagy ha a családban a szeretet a történelem, ami a saját történetét társasjáték egy szórakoztató és kihívásokkal teli út a tanulmány a történelem tények , fontos emberek és fontos helyeket . Azáltal, hogy egy személyre szabott társasjáték , akkor tudja használni , hogy vizsgálják felül , mielőtt a tesztet , vagy fel lehet használni, mint egy általános történetét játékot meg kell osztani , és élvezte a családtagok minden korosztály számára. Megtanulják, hogyan kell újra egy régi tábla , egyszerűsítik a lényeg a játék , és hozzon létre egy challanging cél, valamint egy sor kudarcok mentén way.Things amire szüksége van
Régi játéktábla
Festék
2 hab ecsetek
Egyszínű scrapbook papír
Glue
Pens
matricák
Kártya
Scissors
Dice
Játék zsetonok

Show More utasítások

1

balesetes a játéktábla egy játék, amely elvesztette a darab. A festék a board egyszínű , amely a régi játék képernyőjén . Hagyja, hogy a festék teljesen megszáradni .
2

Dolgozzon a design. Rajzolj egy design scrapbook papír valamilyen szervezett mozgalom a játékban. Érdemes lehet , hogy tervezzen egy földút, falazott járdán, vagy a füves utat. Bármilyen utat választja , tervezi, hogy hozzon létre a különböző akadályok és lehetőségek a haladás . Ha a tervezés befejeződött , ragasztó a scrapbook papírt a festett tábla . Szépíteni a tábla segítségével matricákat .
3

szabályokat . Tartsa a szabályokat a játék egyszerű. Amikor játszik az iskolás korú gyermekek , mint például , a szabályok csak azt állítják, hogy ha válaszol a történelem kérdésre helyesen , mozgassa a token fel egy helyen . Annak érdekében, kihívás , ha a történelem kérdés válasz helytelen , a játékos meg kell mozgatni vissza két tér .
4

a célokat és az akadályokat. Ahogy a játékos fejlődése, a szintje a történelem kérdéseket kell nagyobb kihívás . Egy akadály , a játéktábla design, hozhat létre véletlenszerű foltok , utasítja a játékos, hogy ” menni a csatába . ” A játékos ezután meg kell válaszolni egy sor kérdésre vonatkozó történeti háború vagy harc . Ha a kérdésekre a válasz helyes , a játékos kell ” discarged ” a csatából , ha helytelenül válaszol , játékos maradjon a “csata “, amíg rájuk kerül a sor ismét .
5

létrehozása bónusz kártyákat. A játéktábla design, bele foltok fogja utasítani a játékos választhat egy újbóli megalkotását kártyát. A kártya, a játékos lesz , hogy leírja a felsorolt ​​történelmi esemény , fontos személy , vagy befejezni egy híres idézet . A jutalom , az a játékos, aki befejezi a bónusz képesnek kell lennie arra , hogy feljebb a játék ösvényen.

You must be logged in to post a comment.