Jó ötletek a D & D Karakterek

A Dungeons & Dragons toll és papír szerepjáték játék a Wizards of the Coast nyújt a játékosok a lehetőséget, hogy menjen Kalandozás a birodalom a képzelet karaktereket hoznak létre a legkülönbözőbb fajok és szakmák . Ezek közül egyes fajok és szakmák együtt jár jobban, mint mások ; félszerzetek és elfek például bónuszokra , hogy tudásukat , ha tolvajok, vagy Rangers szemben a harcosok és barbárok. Bár ez teljesen elfogadható , hogy hozzon létre egy karaktert , amely illeszkedik ezek az archetipikus formák , a jó játék , mint a jó mesemondás, jön majd szemben elvárásokat és dacolva a karakter archetípusok meghatározott ilyen fantázia alapanyag a JRR Tolkien ” A Gyűrűk Ura “. A furcsa választás a szakma vagy osztály bármilyen karakter lehet indokolni egy kreatív back- történet. Félszerzetek

köszönhetően a “The Hobbit ” és ” A Gyűrűk Ura ” félszerzetek hagyományosan várhatóan gazember osztályú karakterek, mint a tolvajok , őrök és esetenként , dual – osztályú vadász- tolvajok. Félszerzetek valójában meglehetősen jártas az ilyen jellegű osztályok és nincs semmi baj velük játszani így, de lehet, hogy sokkal érdekesebb, hogy kapcsolja be a fejét az elképzelést, az alattomos félszerzet . Tekintsük játszik, mint egy varázsló, egy speciális , mint a nekromanta ; talán egy gonosz hadúr megölte ezt a félszerzet a honfitársai , ezért nekiestek a quest lesz a világ legnagyobb necromancer emelni népét a halálból, és bosszút álljon fel a hadúr az ő élőholt serege .
Elves

hosszú életű , sztoikus őrei az erdő , elfek szinte mindig ábrázolják békés , logikus sáfárai a természet. De mi van, ha elhagyták az erdőben, és fogadja el a törzs vándorló barbárok ? Milyen felnőtt tenne válik , ha felmerült egy olyan kultúrában, a vér és a vágy Berserker düh ? Hogyan felettese erőt, kitartást és a látás előnyös a örökbefogadó törzs?
Emberek

Az emberek általában a jack- of- all-kereskedés minden D & D kampány. Ők az egyetlen faj , amely képes játszani, mint minden karakterosztály , úgy , mint a valós életben, akkor könnyebb megtalálni az ember végez minden munkát elképzelhető és nehezebb létrehozni egy képromboló alapuló furcsa választás osztály egyedül – ez az, ahol jó hát – történet a leghasznosabb . Lehet, hogy egy emberi jellem látta magát, mint a logója egy isten , és ennek megfelelően járnak el mások felé , vagy a furcsa útitárs találkozott mellett nagyon furcsa körülmények között . Munka a személy fut a játék, hogy ha lehet megegyezni néhány kiemelkedő fizikai és szellemi tulajdonságok beállításához a karaktered eltekintve a többi az emberiség .
Törpék

törpék keletre , az alvás és lélegzik a föld alatt , így viszonylag könnyű , hogy hozzon létre egy egyedi törpe karakter – csak adj neki egy bénító fóbia a sötét vagy zárt térben , hogy rajta a bányák . Ne hagyd, hogy legyen egy egydimenziós karakter, azonban, töltse ki a back- történet egy élet a világból. Talán esett egy magas homloka tömeg lett a zenész . Törpe bárdok egy ritka látvány , sőt .

You must be logged in to post a comment.