Hogyan kell legyőzni a Jungle Szint az Epic Mickey

” Epic Mickey ” egy kaland platform játék által létrehozott Junction Point Studios , amely elérhető játszani a Nintendo Wii . A játék megköveteli, hogy irányítani Mickey Mouse egy sor különböző szinten, mint megpróbál , hogy végig a Cartoon World kitöltésével különböző küldetések és kihívások . Amikor eléri a Pirates of the Wasteland részben a játék meg kell játszani a dzsungelben szinten. Utasítások
1

Séta előre, és győzd le a két ” Hopper ” ellenség , ha jön hozzájuk . Festék – vékonyabb és spin- támadás mozog lehetővé teszi, hogy legyőzni mind a kettőt.
2

Séta a hídon , ahol jön az ellenség , Basher . Használjon egy körre támadást , hogy távolítsa el az ellenség páncél , miután kitért a kard támadás. Ismételje meg ezt a folyamatot, amíg Basher vereséget szenved .
3

Nézd meg a térképet, hogy a szobrokat a területen az Ön közelében. Gyűjtsük össze a drágakövet, hogy megtalálja a hajót , és helyezze a szem az egyik szobor .
4

Séta a párkányra közelében, ahol legyőzted Basher , és használja a festéket lehetőséget festeni a új napló mellett a párkányra . Ez lehetővé teszi, hogy át rajta . Fordulj jobbra , ha egyszer már átment a hídon , és akkor találkoznak Starkey .
5

Sétáljon végig a bank és az utazás több mint egy napló , amely lehetővé teszi, hogy átlépik a szakadék . Alkalmazza vékonyabb az ajtó találkoztam. Ez eltávolítja az ajtót. A festék a mohával borított szikla a közelben. Ez felfedi a három szimbólumot szükséges, hogy Starkey segítségét .
6

Menj vissza felé a kezdete a szintet , amíg el nem éri a vetítővászon. Nézz jobbra , és ugorj le a bank. Ez elviszi a második kő oszlop . Gyűjtsd össze a drágaköveket az oszlopról . Folytassa le az utat, és vékonyabb , hogy távolítsa el az akadályt , hogy blokkolja az utat .
7

Menj vissza a bank. Head balra a kivetítőt, és a festék opciót festeni néhány platformokat , hogy ugrik az egész . A festék a lámpa , hogy találkoztam . Tartsa címsor balra, amíg el nem éri a felső léc fölött egy kőszobor . Spray a mohával borított szikla , hogy felfedje a második jelet.
8

tartsa utazás a part mentén , amíg el nem éri a Spladoosh szörnyeteg. A festék a szörny , hogy felrobban. Ugorj le , hogy a terület, ahol a szörny volt, és megragad egy másik gyöngyszem . Utazás vissza a területet a színpadon, ahol korábban legyőzte Basher . Megsemmisíteni minden Spladoosh szörnyek találkoznak az út mentén .
9

Utazás vissza a Starkey . Sétálj fel a nagy fa a közepén , és fújjuk le a mohával borított szikla közelébe. Ez felfedi a végső szimbóluma . Ugrás az egyik hajladozó pálmafák a térségben, és ugrik a sziklafal . Mássz fel a sziklafal , és gyűjtsük össze egy másik gyöngyszem .
10

Vissza a szobrok elején a színpad , és tegyük az összes drágaköveket a szem aljzatok . A festék lehetőséget , hogy töltse ki valamelyik üres aljzatok. Ez megnyitja a kút fölött van. A festék a második lámpa közelében. Ugrás a fórumon , hogy csatlakozik az egyik a szobrok és a kútba . Gyűjtsd Daisy jobb karját a kék kincsesláda.
11

Vissza a terület, ahol beszélt Starkey . A festék a harmadik lámpást, hogy találkoztam . Menj vissza a kezdete a színpadon, és adjon meg egy ajtót , amely most nyílt meg a szélét a szikla .
12

Nyissa ki a ketrecet , amely a gonosz szellem . Kövesse a gemlin . Nyisd ki a piros kincsesláda találkozott , hogy kap egy arany Pin . Utazás a végén a térkép , és kilép a szinten a nagy fa . Ugorj fel egy pár szegélyek , és adja meg a projektor a tetején, hogy lépjen a következő szakaszba.

You must be logged in to post a comment.