How Do You Get A Locker Megnyitás a játék Nancy Drew : The Creature of Kapu Cave ?

” Nancy Drew : The Creature of Kapu Cave ” a tizenötödik bejegyzés ebben a sorozatban a játékot , és akkor próbál nyomára egy hiányzó orvost , míg a tanulás egy titokzatos barlang . Egy másik orvos, egy kutatási létesítmény rejteget valamit , de akkor meg kell várni , hogy elaludni , hogy ellenőrizze a holmiját . Ez az orvos egy listát a szekrény kombinációk , és meg kell, hogy a szekrény nyitott , hogy a sárga fertőtlenítő ruha belsejében . Amint megvan a ruha , akkor képes lesz arra , hogy könnyebben keverék a többi workers.Instructions
1

Játszd végig a játékot , amíg el nem éri a Hilihili Research Facility . Nyomja meg a “Press for Assistance” gombot, hogy beszéljen Dr. Craven . Menj felé sem a kijáratok és Dr. Craven fogja gondolni, hogy elmész , és ő fog elaludni.
2

Lépj a Dr. Craven asztalára , majd kattintson a PDA-n. Válassza ki a ” Settings ” A felső , jobb felső sarkában , majd kattintson a ” Mute” kapcsolni a hangot , és megakadályozza a orvos felébred . Kattintson a ” Alkalmazottak ” fülre, és görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik ” Fiderman ” és tudomásul veszik az alkalmazottak számát.
3.

Kattintson a ” szekrények ” lapra, majd görgessen amíg eljut Fiderman munkavállalói számát. A szekrény kombináció szerepel a jobb oldalon . Menj a földszintre, hogy a szekrények , és kattintson a szekrény 13 .
4

forgassa el jobbra, amíg landol ” 4 ” majd nyomja meg a zöld gombra a kombináció kereket . Forgassa a tárcsát balra, amíg landol ” 2 ” majd nyomja meg a zöld gombot. Forgassa a tárcsát balra , amíg landol “7 ” majd nyomja meg a zöld gombot. Forgassa a tárcsát jobbra, amíg landol ” 9″ és nyomja meg a zöld gombot, hogy nyissa ki a szekrényt.

You must be logged in to post a comment.