Hogyan működik a Starcraft 2 Ladder rangsor munka?

“StarCraft 2 ” egy népszerű , valós idejű stratégiai játék megjelent a Blizzard Entertainment 2010 júliusában , a folytatást az 1998-as eredeti , “StarCraft “. “StarCraft 2 ” egyaránt egyjátékos és többjátékos lehetőséget , de a multiplayer nőtt exponenciálisan Blizzard továbbfejlesztett Battle.net rendszer . A multiplayer játék a “StarCraft 2 ” főleg az a 1v1 ” létra ” ahol a játékosok egymás ellen versenyeznek , hogy feljebb a ranglétrán . Annak érdekében, hogy mérkőzés tisztességes és becsületes , amennyire csak lehetséges , a Blizzard használ bonyolult rangsorolási rendszert annak érdekében, hogy eldöntse, hol a játékosok kell a létrán . Ladder Ligák

A játék multiplayer rendszer szerveződik több liga , amelyek mindegyike utal egy bizonyos szintű készség : bronz, ezüst, arany, platina , gyémánt , mester és nagymester , bronz , hogy egy belépő szintű bajnokságban, és nagymester , hogy a legjobb játékosok a Battle.net . Az egyes bajnokság, a játékosok rangsorolása 1-100 alapján felhalmozódása pontokat a többi játékos ellen ugyanabban a bajnokságban .
Point rendszer

Miután minden mérkőzésen , pontokat adnak , vagy elvették a játékosok aszerint, hogy nyert vagy vesztett a mérkőzést. Minden meccs kínál bizonyos mennyiségű bázisponttal , de más tényezők, például a bónusz medence és kedvelt egyezés extra pontokat . A bónusz medence medence extra pontokat , amelyek jutalmazták, mint nyersz játékok. Kedvelt mérkőzések attól függ , hogy kivel játszanak ; Ha játszani egyenletesen illeszkedik ellenfél, nyersz kevesebb pontot , de ha üt erősen kedvelt ellenfél, akkor több pontot szerezzen . A pontok befolyásolják a rangot a létrán belül Arénában.
MMR

MMR , vagy ” üzletember értékelése ” egy olyan minősítési rendszer , minden egyes játékosnak , amely eltér a pontrendszer . Az MMR rendszert használják , hogy megtudja, ki fog játszani minden mérkőzésen . Például, ha az MMR magas , mert nyert a nagyszámú játék, akkor tegye meg ellenfelek ellen egyre MMR , amíg a rendszer úgy érzi, játszunk olyan szinten , hogy hol van az egyenlő versenyfeltételek . MMR a használata , hogy helye van a megfelelő rangot alapján a készség ; mivel ez a rendszer alapja a készség , több mérkőzés , akkor kerül pontosabban minél többet játszani , mert ez szinte lehetetlen felismerni készség után néz csak néhány ellenfelek. Támogatni kell , az MMR általában körül , hogy az átlagos játékos a következő bajnoki .
Placement

Ha még soha nem játszott a létrán, mielőtt , akkor először el kell játszani öt “kihelyezés mérkőzés . ” A játék használja az öt mérkőzés , hogy megpróbálja kitalálni, hogy mit liga kell helyezni használatával MMR fent leírtak szerint. Mivel már csak öt játékot , nem lehet nagyon pontos, de ahogy játszanak , akkor kap kiegyenlítődött. Elején minden új szezon, ha már játszott a létrán, mielőtt , akkor csak kell játszani egy elhelyezést találatot kap elhelyezett a megfelelő liga a szezon után kezdődik.
Hibás

Blizzard nem teljes mértékben nyilvánosságra , hogy a létra rendszer működését visszaélések elkerülése , sok félreértés , hogy a létra rendszer működik . Az egyik ilyen elképzelés az, hogy annak érdekében, hogy helyezzenek el egy új bajnokság, akkor meg kell rangsorolt ​​No. 1 ; Hasonlóképpen, néhány úgy vélik, hogy meg kell lefokozták kell lennie a legalacsonyabb rangú a létrán. Épp ellenkezőleg, a pozícióját a létra nem befolyásolja az esélyét a promóció vagy lefokozást. Ez maradt az MMR ; ha kezdődik Bronze szinten, de gyorsan javul, kihagyhatja Silver és Gold liga , ha a rendszer úgy érzi, hogy szükséges, anélkül, hogy elérje bármilyen rangot a létra között .

másik tévhit, hogy in-game tényezők, mint például a tevékenységek percenként , az erőforrás- gyűjtés díjak és egyéb mérhető statisztikai adatok befolyásolják MMR . MMR nem befolyásolja, hogyan játszod a játékot , de csak az eredmény . Az MMR fogja meghatározni , csak a győzelem és veszteség , valamint az összehasonlítást az ellenfél MMR .

You must be logged in to post a comment.