Hogyan hozzunk létre Basic D & D Karakterek

” Dungeons and Dragons ” (T & D vagy DND) egy fantasy , kaland , szerepjáték ( RPG ) . Ez általában játszott kis csoportokban . D & D játékok, mint az interaktív történetek , miután a narratív vázlat célokkal , találkozások és a harcban. Egy személy a Dungeon Master ( DM ) , irányítja a kalandot , míg a szereplők feltételezik karakter szerepeket. Minden játékosnak van egy karakter lap információkat és leíró statisztikák a karakter képességeit , mint például a szilárdság és a bölcsesség, osztály – harcos vagy mágus , például – és az eredmények . A személyes adatokat a választott vagy kitalált a lejátszás közben karakter létrehozása ; statisztikák döntenek gördülő dice.Things amire szüksége van
üres karakter lapon
Ceruza és radír
készlet játék kocka ( négy-, hat – , 10 – , 12 – és 20 – oldalú kocka )
hulladékpapír
Player kézikönyve (opcionális)
Show More utasítások
1

Szerezzen be egy karakter lapon . Használjon hivatalos előnyomott lap, a házi lap vagy egy letölthető az internetről .
2

Írja le a karaktered szemszín , hajszín , nemi, faji , osztály , igazítás – mint a jó vagy semleges – és istenség . Forduljon a lejátszó kézikönyv , ha van . Kérdezze meg a Dungeon Master , hogy ellenőrizze, hogy a döntéseket együtt fog működni a kampány fogsz játszani . Vázlat a karaktered portréja vagy jel ( opcionális).
3

Roll a hat oldalú kockával , hogy meghatározza az alapvető képességeit. Képességek erő, ügyesség , alkotmány , intelligencia , a bölcsesség és Charisma . Minden képesség összege három tekercs egy hat oldalú die ( 3D6 , szerencsejáték- zsargonban ) . Írja be a tekercs le egy darab hulladék papír vagy a hátán a karakter lapon , és rendelje hozzá az egyik tekercs minden attribútum . A különböző DM eltérő módszereket lehetővé teszik számítási ezek a pontszámok , így konzultáljon a DM , ha folyamatos a képességeit.
4

Számolja ki mentődobásaira : Állóképesség , Reflex és akaraterő . Ezek a pontszámok mondani, hogy milyen a valószínűsége, hogy leküzdeni bizonyos típusú támadásokat. Például, lehet, hogy a dobáshoz , hogy ha tudod elkerülni a csapdát a megtakarítás ellen Reflex , hozzáadásával vagy kivonásával a megfelelő képességet módosítót kap a teljes megtakarítás dobja .
5

Határozza meg a hit pontokat dobtak a die megadott az osztály . Összeadást vagy az alkotmány módosító az eredményt. Életerő mennyi kárt a karakter is igénybe vehet .
6

Számolja ki a karakter mozgását . Nézze meg a játékos kézikönyvet vagy kérdezze meg a DM , mi a mozgás sebességét a karakter verseny . Mozgás sebességét befolyásolja , hogy mennyi a karakter hajt . Néhány karakter lapok szakaszok maximális könnyű, közepes és nehéz terhek . Ezek a pontszámok függ a Strength képességét. Könyv túl sok is lassú a karakter le , bár egyes DM eltekinthet ezt a szabályt , hogy egyszerűsítse a játék .
7

Számolja ki Initiative pontszámot. Keresse meg az alapvető pontszámot a játékos kézikönyvben , vagy kérdezze meg DM , mi az alapvető pontszám legyen . Összeadást vagy a Ügyesség módosítót .
8

Számolja ki Base Attack Bonus . Ennek alapján a szinten és az osztály . Keresse meg az osztály és a szint az asztalra a játékos kézikönyvben , vagy forduljon a DM . Attól függően, hogy a karakter lapon , akkor is közelharci , távolsági és birkózni támadás bónuszokat. Keresse meg a Base Attack bónusz minden ilyen, és töltse ki azt , majd adjunk hozzá vagy vonjunk le a Strength módosító a közelharci és birkózni , és az Ügyesség módosító távolsági .

You must be logged in to post a comment.