Hogyan Tedd Vertex a verekedés Mods

“Super Smash Brothers Brawl ” ( SSBB ) egy verekedős játék a Nintendo Wii videojáték- konzol, amely számos olyan ikonikus karakter különböző videojátékok. A játék kifejlesztett egy nagyon nagy és elkötelezett rajongói bázis, amely hozta létre több eszközöket használni, hogy módosítsa az in-game karaktereket. DasDonkey Vertex Box egy olyan segédprogram, amely megváltoztatja az egyéni csúcsai 3D-s karakter modellek SSBB , lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy teljesen új vadászgépek hozzá a játékot . Vertex módosítások készülnek Autodesk 3DS Max és hozzá kell adni a játékot BrawlBox , szabványos SSBB fájlt editor.Things amire szüksége van
Autodesk 3DS Max
BrawlBox
Show More utasítások

1

Töltse le a Vertex Box alkalmazást a DasDonkey honlapján. Mentsd meg a ” DasDonkey Vertex Box v2.1.exe ” fájlt egy külön mappába .
2

Csökkentse minimálisra a Vertex Box alkalmazás ablakot, és indítsa el a BrawlBox programot. Kattintson a ” Fájl” a fő BrawlBox eszköztár , és válassza a “Megnyitás “. Jelölje ki a SSBB modellt kívánt fájlt szerkeszteni, és kattintson a “Megnyitás “.
3

Kattintson a jobb gombbal a “Model adatok” a bal oldali navigációs és válassza az ” Export “. Módosítsa a fájlnevet a ” modell” és keresse meg a mappát, amely tartalmazza a Vertex Box alkalmazást. Kattintson a “Mentés” gombot, hogy exportálja a modell fájlt .
4.

Kattintson a “Model adatok” ikont az BrawlBox navigációs ablak bővíteni a listát szerkeszthető csúcsok . Kattintson a jobb gombbal a csúcsot , hogy a szerkeszteni kívánt , és válassza ki az ” Export “. Módosítsa a fájlnevet ” vertex.ddf ” és keresse meg a mappát, amely tartalmazza a Vertex Box alkalmazást. Kattintson a ” Mentés” exportálni a vertex fájlt. Megjegyzés a számértéke ” MDL0 Offset ” mező vertex adatok lista .
5

Zárja be az BrawlBox alkalmazás ablakot , és keresse meg a helyét a Vertex Box programot. Kattintson duplán a ” DasDonkey Vertex Box v2.1.exe ” fájlt, majd kattintson a “Create 3DS File” gombot. Zárja be a Vertex Box alkalmazást .
6

Indítsa el a 3DS Max alkalmazás . Kattintson a ” Fájl” a fő 3DS Max eszköztár , és válassza ki az ” Import “. Keresse meg a mappát, amely tartalmazza a Vertex Box alkalmazást, és jelölje ki a ” DDV.max ” fájl . Kattintson az “Import ” gombot, hogy megnyissa a vertex fájlt .
7

Kattintson a ” Módosítás ” fül található a jobb oldalán a 3DS Max eszköztár . Kattintson a ” Vertices ” ikon alatt a Selection pont a Modify fülre. Edit a skála, mérete, helye és forgatás a különböző csúcsok segítségével a rendelkezésre álló 3DS Max eszközöket.
8

Kattintson a ” Fájl” a fő 3DS Max eszköztár , és válassza ki az ” Export “. Keresse meg a mappát, amely tartalmazza a Vertex Box alkalmazást , majd kattintson a “Mentés” gombot. Lépjen ki a 3DS Max alkalmazás .
9

Indítsa el a Vertex Box alkalmazást , majd kattintson a “Insert 3DS On MDL0 ” gombot. Adja meg MDL0 Offset számot 4. lépés , majd kattintson az “OK” gombot. Zárja be a Vertex Box alkalmazást .
10

Indítsa el a Brawl Box alkalmazást. Kattintson a ” Fájl” a fő eszköztár , és válassza a “Megnyitás “. Jelölje ki a SSBB modellt kívánt fájlt, frissíteni , és kattintson a “Megnyitás “. Kattintson a jobb gombbal a “Model adatok” ikonra és válassza ki a “Csere “. Keresse meg a helyét a Vertex Box alkalmazást, és kattintson duplán a ” modell ” fájlt , hogy cserélje ki a régi csúcsot fájlokat az újonnan szerkesztett vertex fájlokat.
11

Kattintson a ” Fájl” a fő Brawl Box eszköztár , és válassza ki a “Mentés másként . ” Keresse meg a helyét a SSBB modell fájlokat , majd kattintson a “Mentés” gombot. A játék most betölti a módosított csúcs modellje helyett az alapértelmezett karakter .

You must be logged in to post a comment.