Hogyan futtatása politikai intrika Dungeons and Dragons Campaign

Az összes különböző módon lehet játszani, a toll és papír szerepjáték Dungeons and Dragons , a politikai intrika alapú munkamenet a legnehezebb , hogy érdekes és kihívást jelent a játékosoknak . Mivel a játék szabályok alapja többnyire az egész harc, a Dungeon Master kell tölteni sokkal több időt készül a játék, és úgy döntött , hogy előre a story.Things amire szüksége van
Dungeons and Dragons szabály Books
Dice
Ceruza
Character Sheets
Players

Show More utasítások
1

Beállítás bármilyen vizuális segédeszközök , hogy kíván használni a kellékeket a játék kezdete előtt . A játékosok szükség térképeket a város általuk lakóhellyel rendelkező , képek a nemesek van dolguk , vagy akár nyomtatási fennakadások a királyi rendelet a királynak, hogy csak juttatták el hozzájuk a hírnök.
2.

létrehozása nem játékos karakter, aki úgy tűnik, mintha ellenségek , de valójában a potenciális szövetségesek , és a karakterek , akik úgy tűnik, hogy rendíthetetlen szövetségesei , de valójában ellenségei álruhában . A kampányt nehéz a politikai intrika az igazi rosszfiúk nem gonosz szörnyeket a sötét tömlöcbe , hanem ambiciózus egyének , akik nem nyíltan megjeleníteni a gonosz telkek.
3

Töltsön jó sok időt tovább kell fejleszteni az összes jelentősebb nem játékos karakterek azért, hogy szavai és tettei is hihető . Szerepjáték élen jár minden politikai intrika alapú munkamenet , így a képviselete a különböző emberek , hogy a játékosok találkoznak teheti vagy eltörhet a teljes játék .
4

a hangsúly a nem- harci kapcsolatban elsajátított készségek és tetteit , és győződjön meg arról, hogy a játékosok tisztában , mielőtt feltekerte az új karaktert . Azonban nem minden karaktert kell gyors beszéd társadalmi mesterek egy tucat helyet a blöff készség. A játék is lehet tenni szórakoztatóbb, ha egy vagy két karakter hülyét félig ork harcosok és nem a társadalmi kegyelmeket egyáltalán , hogy gyakran kap a többi karaktert a kínos helyzeteket, amelyek nehéz kijutni .
5.

ne feledje, hogy a politikai -orientált játék, ahol a harc az eszébe , hogy a burkolt fenyegetések és egyszerű ígéri, hogy nem kell tartani, sokkal több is lehet halálos , vagy hatékonyabb leküzdésében akadályokat , mint a kard vagy varázslatok .
6

Fontolja meg , hogy a tét a játék sokkal személyesebb a játékosok , lehetővé téve számukra, hogy keresni a saját erődök vagy nyereség gondoskodás egy egész várost . Ők sokkal hajlamosabbak keményebben dolgozik a játék a politikai játékot, ha úgy gondolják, elveszti azt eredményezheti, hogy a parasztok , hogy elesett egy invázió , vagy hogy esetleg elveszítik tulajdonjogát a tartani a rivális .
< Br >

You must be logged in to post a comment.