Irányok Chinese Checkers

Kínai dáma alapja az amerikai létrehozott játék Halma . Kínai dáma játsszák a hatpontos csillag fórumon, és lehet 2-6 játékos. Az első játék a kínai ellenőrök megjelent az Egyesült Államok úgynevezett ” Hop Ching Checkers ” 1928-ban J. Pressman & Co. neve Chinese Checkers használták után nem sokkal . Berendezések

A játéktábla egy hatágú csillag épül fel egy sor lyuk . Jelenleg 10 lyuk minden pontján a csillag . A központ egy hatszög öt lyuk mindkét oldalon , és a sorok lyukak a belső . Hat különböző színű sorozat 10 csapok vagy golyók a darabokat játszik .
Előkészítése

kínai ellenőrök is játszott, kettő, három , négy vagy hat játékos . Beállításakor , minden játékos beállítja a csapok egy sarokban a csillag ( háromszög) szemben egy másik játékos . Ha három játékos létrehozott csapok minden háromszögben . Minden játékos használat 10 csapok az azonos színű .
Objective

A cél a játék lényege, hogy az első játékos, hogy mozog minden őt csapok az egész fedélzeten, és a szemközti háromszög .
játék

Dobjon egy pénzérmét vagy tekercs a kocka , hogy ki kezd . Lejátszása kezdődik mozgatásával egy ék egy szomszédos lyuk. Ez ér véget a sor. Ha csapok válnak elosztásban , a játékos hop másikkal ék mozog tovább. Több komló lehet egyetlen fordulat , amíg vannak olyan szomszédos csapok hop vége. A játékos nem tud ugrani több mint egy ék egy hop. Elképzelhető, hogy mozog az utat az egész fórumon egyetlen viszont egy sor komló .
Ellentétben a játék korongja , csapok soha nem lekerül a tábláról , akkor is, ha átugrotta . Kampók mozgatni bármely irányba a fórumon , de ha egyszer ezek a szemközti háromszög , nem tudnak visszaköltözni kívül.
Finish

Az első játékos, töltse minden hely lyukakat saját csapok nyer, a játék véget ér .
Néha egy játékos úgy dönt, hogy blokkolja azáltal, hogy mozgatni a szeg a kiindulási helyre , így lehetetlenné téve a másik játékos , hogy töltse ki neki hely lyukak. Határozza meg a játék megkezdése előtt , hogyan kell kezelni ezt az eredményt. Lehetőségek a következők:
– Az a játékos nyer , ha az összes rendelkezésre álló környéken lyukak vannak töltve .
– Egy játékos birtokában nyerni az összes rendelkezésre álló környéken lyukat töltve jogosult , hogy a csere a blokkoló ék egy saját .
– Hagyja, hogy a blokk jogi játék .

You must be logged in to post a comment.