Anger Management Games for Kids

Segítő gyermekeknek megérteni a düh és annak okai fontos lépés a tanulásban , hogy elsajátítsák azt . Gyerekek nem tudják megfelelően kezelni a harag lehet baj társadalmilag és fejlődési ahogy felnőnek , és ez vezethet a súlyos problémákat felnőtt élete során . Játék bizonyos típusú játékok is segítenek a gyerekeknek források azonosításának harag és megbirkózni a harag kérdések általában . Out of Control : Matton

Out of Control A játék egy négyes csoportot, hogy 15 ember szerint Gamesforgroups.com . A játék célja, hogy a játékosok élnek a szabályokat, nincs ráhatása , és használja az érzések megtapasztalják a játék alapjául szolgáló vita utána. A játék célja a gyerekek, akik hajlamosak arra, hogy dühös , ha a dolgok nem mennek a tervek , vagy akarnak .
< P > A játék , lezárja több kis , korának megfelelő díjakat csomagolópapír . Hogy legalább annyi díjat, vannak gyerekek , és talán egy-két extrával. Azt is el kell egy pár kocka .
< P > A játék játszható két részből áll, de magyarázatot csak az első rész . Gyűjtsd össze a gyerekek egy kört, és hagyd, hogy felváltva gördülő kocka . Amikor a gyermek tekercsek dupla , ő választja ki a díj ( becsomagolva) az asztalról, és maga elé vele . Ha nem dob egy dupla , a sor vége. Játssz , amíg az összes díjat igényli.
Most meg egy időzítő 10 percig, és mondd el a játékosok, hogy ebben a körben gördülő kettős hagyja, hogy , hogy egy díjat egy másik személy . Vége a játéknak , amikor az időzítő kikapcsol. Néhány gyerek lesz több , mint egy díjat , és mások is , hogy egyik sem .
< P > A következtetés a játék , megbeszéli a gyerekekkel , milyen érzés volt , amikor a szerencse nem megy az utat , és hogy úgy érezték, ki az ellenőrzés alól. Kérdezze meg őket, függetlenül attól, hogy tette őket mérges , amikor elveszett díjakat , vagy nem dobni egy dupla . Tudja meg, ha valaki úgy érezte, dühös a játékot, és mit tettek , hogy ellenőrizzék a düh .
Társasjáték Challenge : Matton

A társasjáték kihívás lesz a legtöbb hasznot a gyermekek, akik mérges versenyhelyzetben . Állítsa be társasjátékok , mint az üzemeltetés és Jenga és néhány játékpénz a kezét. A cél az, hogy játszani, és hogy elnyerte a meghatározott mennyiségű játékpénz a megvalósítása a feladat a játék ( mint például a 100 $ eltávolítja a csont Operation ) . Pénzt adni a jó sportszerűség és pénzt a rossz sportszerűség . A díj odaítélése annak, aki képes megnyerni a legtöbb játékpénzt végére a beállított idő . A díjat , hogy a verseny intenzívebb , és hogy a gyerekek ösztönző .
< P > A megbeszélés után a játékot , kérd meg a gyerekeket , milyen érzés , ha elveszett . Vajon hogy azok dühös vagy csalódott , és miért ? Hogyan tudták kezelni? És nem azt gondolják, hogy a verseny jó dolog , vagy rossz dolog ?

You must be logged in to post a comment.