Társasjátékok Brain Development

Tanulmányok szerint a Neuroscience Kicsiknek , az agy fejlődése során , akár ” 250.000 neuronok adnak minden perc” és a ” születéskor szinte minden a neuronok az agy lesz valaha is jelen van. ” Mivel az agy folyamatosan nő, glia sejtek osztódnak és szaporodnak , szigetelni idegsejtek és továbbra is , hogy új kapcsolatokat így tovább az agy növekedését . A szülők , pedagógusok és gondozók erősítheti ezeket a tendenciákat azáltal, hogy a fiatalok olyan játékokat, melyek továbbra is kihívást jelent a képi , verbális és stratégiai készségek , hogy a természet ajándékozta őket a kialakulását. Támadás áll a háttérben , Pirate Adventure Game

támadás áll a háttérben , Pirate Adventure Game alkalmas korosztály 8 és idősebb, és célja a 2-4 játékos. A név maga is – támadás áll a háttérben – az a fondorlatos eszköz vagy trükk, és ez a játék alkalmas a kalóz szerelmeseinek és a gyerekek minden korosztály számára. Ha szeretsz strategize , élvezheti úgy tesz, mintha te egy kalóz , és próbál túljárni az ellenfelek eszén , mint járnak az aljas kalózok legrosszabb . Minden játékos ” landol egy lakatlan szigeten ” egy darab egy kincses térképet, és keresi a többi darab, és a kincset. Kerülje a veszélyes állatok , és az ellenséget , amit keres minden része a térkép . Ráadásul ezeknek a kihívásoknak a játéktábla folyamatosan eltolódik irányban elhagyja a játékosok rejtjelező visszanyerje lábuk alól a talajt . Meg kell tervezni és folyamatosan végre új stratégiákat verni mindenkit , és megnyerni a kalóz zsákmányt.

EducationalLearningGames.com
Eye Know Game

Eye Know Game vizuális trivia és fogadási játék alkalmas emberek korosztály 14 és idősebbek. Ez a játék célja a két vagy több játékos , és élvezhető csapat. A játékosoknak meg kell jelölniük azokat a képeket , és meg tétjeiket a trivia kérdésekre. Egyének vagy csapatok mindegyike megkapja a saját halom zseton fogadás . Igaz vagy hamis , feleletválasztós és nyílt végű kérdések szerepelnek , és a különböző kérdéseket kínálnak nagyobb kifizetések . A cél az, hogy létrejöjjön a halom zsetont , és ezt úgy érik el , hogy vizuálisan pontos és helyes választ a kártyákat. Tantárgyak emberek, állatok , műemlékek , találmányok , szimbólumok és térképeket . Ön dönti el, hogy milyen magasra fogadást minden körben . Az a személy vagy csoport , aki a legtöbb zsetonnal , a végén az nyer.
Da Vinci Challenge játék

Da Vinci Challenge játékosok megpróbálják out- strategize egy egy másik felhasználásával szimbólumok létrehozásához mintákat. A játékosok felváltva forgalomba formák kilenc különböző mintákat. Tedd Patten olyan bonyolult, mint lehetséges, mert a bonyolultabb , annál nagyobb a pontot kapsz. Válasszon az ovális , háromszög és a titkos szimbólum formák. Van egy mindent látó szem , drágaköveket és homokóra alakú . Pontszám több minta a játék előrehaladtával és a blokk ellenfelek befejezzék a mintákat. Az a személy , aki a legtöbb pontot a végén nyer. Ez a játék elnyerte a ” Mensa Select díjat. ” Játék célja a korosztály nyolc- , és 2-4 játékos.

You must be logged in to post a comment.