Hogyan találjuk meg a tételeket, hogy rögzítse az órát Club Penguin

” Club Penguin ” egy online szerepjáték játék célja, hogy a gyerekek , amely lehetővé teszi a játékos , hogy hozzon létre , és ellenőrzi a virtuális pingvin él a jeges világban. A játékosok járja a világot, és a teljes küldetést , és kölcsönhatásba más pingvinek . Mission 7. A játék , van egy pont, ahol a játékosnak meg kell határoznia egy órát , hogy előre. Meg kell találni a megfelelő alkatrészeket , mielőtt ezt a feladatot . Utasítások
1

Menjen a székhelye részben a térképet , és beszélj Gary . Akkor mondd meg neki, szükség van az elektromágnes 3000 . Azt fogja mondani neked a kombinációt , amely a ” Key “. Menj a találmány kabinet a modul szobában a központja , és adja meg a ” kulcs ” nyissa meg.
2

Vegye ki a Elektromágnes 3000 a szekrényből , majd válassza ki a térképen. Válassza ki a ” Jéghegy ” helyre menni. Miután megérkezik , menj a bal oldalon a képernyő , és látni fogja a tavaszi lebeg egy iceburg . Az Elektromágnes 3000 húzza ki.
3

Menj vissza a modult szobába, és tegye a tavasszal a vizsgálati kamra és húzza meg a piros kart. Nyomja meg a ” Fire” gombot, majd a jég körül tavasszal elolvad . Vedd fel a tavasz , és menj a város területén . Beszélj a pingvin piros napszemüveg és kérje meg a plakát az első hajtómű .
4

Menj a strand területén , és beszéljen a sárga pingvin . Vedd fel a zöld vödör mellé, és aztán megy a hó erőd és töltse ki a vödör hó. Menj a pizzéria a téren a térképen, hogy a lap a zene mellett a zongora .
5

Használd a térképet , hogy megy a színpad és kattintson a zongorán . A kották és a játék a színes jegyzeteket a lapot, és a sárga puffle jelenik meg. Add meg neki a plakát , a felszerelés és a vödör a hó , és ő épít egy replika felszerelés. Most már az elemeket szükséges rögzíteni az óra .

You must be logged in to post a comment.