Különbségek a Wii 480I és a 480P

Az alapértelmezett kapcsolat típusa a Nintendo Wii játékkonzol , a mellékelt kompozit video kábel lehetővé teszi, hogy a konzol szállít képek 480i , vagy 480 váltottsoros sornyi adatot. Van is egy komponens video kábel áll rendelkezésre, ami felveti a felbontást 480p vagy 480 soros progresszív scan. Számos látványos különbségek között ezeket a szabványokat. Smooth Motion

A különbség a 480i és 480p van, hogy milyen keretek nyújtott . A ” 480 ” kifejezés a sorok száma pixelek a képernyőn lehet generálni , míg az “i ” és “p ” kifejezés ” átlapolt” vagy a ” progresszív “. A váltott soros jelet jeleníti meg a fele a jelenlegi keret és a felét a keret , mielőtt a váltakozó sorok , túl gyors a szem , hogy ki a különbséget. A progresszív jel jelenik meg csak egy frame egy időben. Ez azt jelenti, a mozgás egy 480p kép világosabb lesz , és több ” filmszerű “, míg a mozgás 480i egy homályos minőségi emlékeztető VHS felvételek , ahol az átlapolás szabványos .
Tiszta képet

Mivel a 480i kép vonalakból felváltva a jelenlegi és a korábbi keretek , a képek nem jelennek meg olyan világosan , mert lenne 480p . Ez különösen jól látható körül élek, és nagy kontrasztú területeken, ahol nagyon sötét vagy világos foltok a képernyőn, vehet egy ködös minőséget. Ezt néha ” hullámzást “, vagy ” mousetoothing ” a nagyon finom szaggatott vonalak láthatók a határok között, világos és sötét . Ezek a vonalak is mutatják , amikor a 480i kijelző teszi a gyors vízszintes mozgás , mivel a jelenlegi és a korábbi keretek különböző ahhoz , hogy a szem , hogy ki a interlacing .
Szélesvásznú

mellékhatása frissít kábel továbbítására képes a 480p jel a jel adatokat küldött a televízió sokkal magasabb . Ez azt jelenti, csak a 480p – képes komponens kábel lehetővé teszi, szélesvásznú beállításokat a Wii . Ha már megváltozott ” Képernyő felbontás ” 480p a ” Screen” része a Wii menüben adja meg a ” szélesvásznú Settings ” része a menü . A lehetőség, hogy megjelenjen játékok “szélesvásznú ( 16:9) ” most elérhető .

You must be logged in to post a comment.