Hogyan játsszon Lewis & amp; Clark Travel játékok?

A híres expedíció Meriwether Lewis és William Clark megbízásából elnök Thomas Jefferson , hogy talál egy kereskedelmi útvonal a Sziklás-hegység , hogy a Csendes-óceán partján . A két férfi követte két folyó , a Missouri folyó és a Columbia folyó , hogy lángol az ösvény . A klasszikus amerikai kalandregény segített fejleszteni annak megértését, az indián kultúra , valamint tanulmányozzák a földrajzi és éghajlati nyugati . Annak érdekében, hogy a diákok , vagy a gyermekeknek megérteni és befogadni a történelmi utazás , amely magában foglalja a játék segít, hogy a feladat szórakoztató és szórakoztató . A gyermekek létre a játék maga , és a trivia kérdéseket a adventure.Things amire szüksége van
Karton
Játék darabok
Cards
Dice
festék
Ecset
Trivia

Show More utasítások
1

Create a játék festéssel egy darab karton , mintegy 18 cm, 18 cm , hogy hasonlít a terep által lefedett Lewis és Clark a Sziklás- hegység a Csendes-óceán partján. Adjunk hozzá egy utat a négyzetek vagy pontok jelzi az utat a játékosoknak el kell követnie . Add tájelemek , mint a sivatag és hegyek , valamint a kulturális is, mint például egy indián falu , a fórumon .
2

Create trivia kártyák, több minden pont vagy négyzet a táblán , kapcsolatos történelmi utazás . Hozzon létre bónusz kártya is , hogy megfeleljen a különleges foltok a fedélzeten , mint például az indián faluban, vagy a sivatag .
3

szét a tábla egy asztalon vagy akár a közepén a hátsó ülések egy autót, ha játszani utazás közben. A játék a cross -country utazás , vagy egy utazás nyugaton segíthet a játékosok értékelik a történelem a környezetüket .
4

Hirdetés minden játék darab elején a tárgyalás , amely közel a hegység . Játék darabjai bármi lehet a kis figurák , hogy agyag öntve .
5

a dobáshoz , hogy ki játszik először . A játékos , aki a legtöbb elindul .
6

Dobj a kockával és a haladás terek korreláció milyen számot dob. Például , ha dobsz egy öt előrelépni öt helyen.
7

áthelyezése a játék darab a megfelelő helyen , és válaszoljon a trivia kérdés . Ha a kérdésre adott válasz helyes dobsz újra mozgatni a darabot , és várja a következő körben a kérdés . Ha a válasz helytelen , hogy elveszíti a tekercs .
8

Landing egy bónusz helyszínen azt jelenti, hogy meg kell válaszolni egy bónusz kérdés , hogy adja át . Például , leszállás az indián falu azt jelenti, hogy meg kell válaszolni egy bónusz kérdés . Ha a kérdésre adott válasz helyes lehet dobni újra , választ egy másik kérdés azonnal and roll másodszor , ha helyesen válaszolsz újra. Ha a válasz az első kérdésre helytelenül az első próbálkozásra meg kell tölteni a következő körben a faluban, és várja meg a következő sor, hogy választ egy másik kérdés . Miután a kezdeti kérdésre adott válasz helytelen , hogy elveszti a bónusz tekercs és a kérdés .
9

haladás körül a játéktábla , amíg valaki el nem éri az óceán. Az első, aki az óceán nyer .

You must be logged in to post a comment.