American Mahjong utasítások

American Mahjong egy olyan játék, ami hasonlít a kártyajáték Gin Römi , de ehelyett játszott csempe. Ez alapján a kínai játék Mahjong , és már körül, mivel 1937-ben. A játék játszható egy mindössze két ember , de a legjobb játszott négy . Utasítások
1

Ismerje a célja az amerikai mahjong játék . A játék célja , hogy meghatározza a csempe az azonos jellegű . A készülék lehet akár a 2-6 csempe a hasonló jellegű . A készlet csempe azonos típusú majd el kell távolítani a játékos sorban, majd tegye egy lapkát a közepén. A játékos, aki sikerül megszabadulni az összes, a csempe nyer .
2

hogy a játékosok a játék . American mahjong játszható legalább két játékos, és maximum négy játékos .
3

Döntse el, ki lesz az első. Hogy minden játékos a dobáshoz . A játékos a legmagasabb tekercs kezd. majd a második legmagasabb , a harmadik legmagasabb , és végül , a játékos a legalacsonyabb roll.
4

már a játékos húz cserép és rendezze őket . Kapcsolja le az összes csempe, és ezt követően minden játékos válasszon 38. lapok minden . Minden játékosnak el kell majd intézkedik a /saját lapok egy hosszú sorban 19 csempe. A fennmaradó másik 19 lapokat kell egymásra az első 19 csempe annak érdekében, hogy egy rakás két csempe. A végén minden játékos sorban meg kell felelnie a végén a többi játékos sorban így egy négyzet .

5

Kezdje a mahjong játékot. Már az első játékos a dobáshoz . Attól függően, hogy a szám , hogy megjelent a borítás , a játékos számít a csempe a sorban , balról kezdve , és megy jobbra. Ő majd megteszi négy lapok balra a megfelelő hengerelt csempe. Roll a kocka újra és ismételjük meg a folyamatot , így a játékos lesz, hogy a dobáshoz kétszer . Már a többi játékos nem ugyanaz .
6

Swap csempe a többi játékossal . A játékosok beszélnek egymással és a swap csempe egy másik játékos a köre során . Azonban a joker lapka nem engedélyezett cserélték .

7

, hogy meghatározza a csempe az azonos jellegű . A játékos vegye fel dobni csempe a közepén , ha ez segít neki, hogy hozzon létre egy sor . Folytassa a készletek a csempe . Swap csempe a többi játékos , ha szükséges.
8

Határozza meg a győztes a játék . A játékos, aki képes volt megválni összes, a csempe , hogy meghatározza , megnyeri a játékot .

You must be logged in to post a comment.