Hogyan építsünk egy Flash Rocket Játék CS5

“Az Adobe Flash CS 5 ” egy erős animációs eszköz, amely létrehozásához használt videojátékok. Létrehozása rakéta játék nem más, mint egy sor lehetséges projektek hozhat létre a Flash . Ha van egy alapvető alapja az ilyen típusú játék, akkor lépni a mindenféle fejlettebb projekteket. A cél ennek a különleges rakéta játék lesz megtalálni egy érmét , vagy más gyűjthető tárgy , elrejtve valahol a szinten. Utasítások
létre a Rocket és a Coin
1

nyílt Flash. Az középső oszlop ” Új ” kattintson az ” ActionScript 2.0 ” opciót .
2

eszközöket található a bal oldalon a képernyő , hogy hozzon létre egy rakéta . A tervezés teljesen rajtad múlik . Amikor befejezte , nyomja meg a ” Ctrl + A, ” majd a ” F8 “. Egy kis ablak jelenik meg , amelyben meg kell nevezni az új szimbólum . Írja be ” mcMain ” a ” Név: ” mezőbe, és nyomja meg az ” OK “.
3.

Kattintson a rakéta kiválasztásához. Keresse meg a “Tulajdonságok” lapon található a jobb oldalon a képernyő alapértelmezés szerint. A lap tetején van egy fehér doboz , amely így szól : ” . ” Kattints rá, hogy ürítse ki a dobozt, és írja be a ” mcMain ” a helyén .
4

Keresse meg a ” Timeline ” lapon alapértelmezés alján a képernyő , majd kattintson az első kis fehér doboz alatt az “1 “. Ezután nyomja meg az ” F9 “. Másolás ( Ctrl + C) és beillesztése ( Ctrl + V) a következő kódot az üres ablak jelenik meg:

var mainSpeed ​​: Number = 7 ; //A sebesség a karakter
var mainScore : Number = 0;
onEnterFrame = function () { //ez a funkció fut minden képkocka ( szükséges mozgó karakter
if ( Key. isDown (37 )

You must be logged in to post a comment.