Hogyan készítsünk saját Ruházat Játék

gyermekek megtanulják , amikor játszani . Ezért tanár használja őket , hogy segítsen a diákoknak. ESL író Judie Hayes azt mondja, hogy nagyon fontos , hogy tanítsa a gyermek stílusa a tanulás. Azt állítja, hogy a legtöbb új ESL tanulók vizuális vagy kinethetic tanulók .
Tanítsd meg angol, mint második nyelv ( ESL) diákok, hogyan kell azonosítani ruhadarabokat név szerint egy egyszerű memória játék , kiváló a vizuális és tapintható tanulók . Könnyű konstrukció , a ruha memória játék ad szórakoztató , hogy az egyébként unalmas leckét. Tedd ruházat játékot ma este , és próbáld ki a diákok a morning.Things amire szüksége van
Markers
Normál papír
vékony kartonból
egyszínű másolópapíron
Ruha képeket magazinok

Show More utasítások
1

Kivágott 24, 3 – by -3- es karton négyzetek. Fedjük le mindkét oldalán tér egy darab egyszínű kapcsolat papírt. Simítsa ki a buborékok jelenhetnek meg . Ha szükséges , vágja vékony szelet , hogy a levegő , hogy elkerülje , és sima a kapcsolat papír lefelé .
2

Osszuk el a kártyát a két kémény 12 kártya minden verem . Kapcsolja be az összes kártyát , így a sima oldala legyen alul ; az oldalon, ahol mind a négy sarkából a kapcsolat papír találkozik lesz látható . Ragasztani egy fényképet egy másik ruhadarab minden kártya az első verem . A második verem , ragasztó 2-a -2- es papírlapot a tetején minden kártya . Miután a ragasztó teljesen megszáradt , írja a nevét, minden egyes ruhadarabot az egyes kártyák alkotó 12 pár .
3

Keverd meg a kártyákat , és azokat ki sorban . Forma négy sorban hat kártya minden sorban. Minden diák vesz egy kanyart. A fordulat áll fordult két kártya fölé . Ha megegyeznek , a diák azt mondja, a neve a ruhadarabot , és tartja a párt . Ha nem egyezik, a kártyák fordult vissza az eredeti helyszínen, és a következő játékos kerül . Ha egy diák tesz meccs , elveszi egy másik pedig . A játékos megállapítása és azonosítása a legtöbb pár , megnyeri a játékot .
4

növeli a nehézséget a játék, mint a hallgatók megtanulják ; nem kell a diákokat, hogy azonosítsa az elem helyesen , amíg nem a játék , legalább kétszer.

You must be logged in to post a comment.