Hogyan építsünk egy Lego Mindstorms robot

Lego Mindstorms olyan Lego készlet, amely tartalmaz egy számítógépet az agy és a különböző részek összeállításával a robotok , hogy lehet programozni , hogy végre a különböző feladatokat. A számítógép agy függetlenül lehet programozni , vagy a számítógéppel , és kölcsönhatásba lép az input különböző sensors.Things amire szüksége van
Lego Mindstorms készlet
törölköző vagy karton dobozos
Műanyag konténerek (nem kötelező)

Show More utasítások
előkészítése
1

Készítse el az épület helyet. Meg kell jól megvilágított . Meg kell valamit építeni vagy megelőzésére hiányzó darab. A törölköző fogja darab pattogó , és azokat könnyű észrevenni. Az alacsony, széles karton doboz könnyen nyomon követheti az alkatrészek . Miután több műanyag tartályok kéznél hasznos lehet válogatás alkatrészek .
2

Vegye le a Mindstorms számítógép tégla , és tegye félre . Helyezze vele az érzékelő rendszerek , akkumulátorok és kábelek .
3

rendezése a fennmaradó részek a feladat. Helyezze kerekek , tengelyek és kerekek a saját területén . Hasonlóképpen , helyezze támasztékok és blokkolja egymástól. Kisebb , mozgó darabok, mint például a csuklópántok és szelvények , kell csoportosítani .
Tervezés
4

Határozza meg, milyen robot szeretne építeni . A Mindstorms utasítás könyv kínál több különböző projektet , az egyszerűtől az összetett . Első alkalommal építők valószínűleg szeretné használni ezeket az utasításokat . A tapasztaltabb emberek építeni saját projektet a semmiből .
5

Kitalálni, mit szeretne a robot csinálni. A Mindstorms készlet nyújt elég alkatrészek és érzékelők tenni bármit. Talán csak azt szeretném a robot járni. Azonban , ha azt szeretnénk , hogy programozni bonyolultabb gép, amelyik reagál a fényre , vagy felveszi bizonyos tárgyak , például egyéb feladatokat ismerteti a Mindstorms kézikönyvben .
6

Nézd meg az online Lego közösség ( lásd a forrásokat) az ötleteket. Lehet, hogy valaki már létrehozott egy design projekt te derített fényt , és időt takaríthat követően , hogy a design , hanem a semmiből .
Tervezés
7

Kezdje tervezése a modell , mielőtt építeni . Ez egy nagyon fontos szakasza . Egy egyszerű vázlat egy jó kiindulópont. Lego is kínál tervező szoftver , ahol meg lehet építeni egy modell szinte , mielőtt ezt a tényleges tégla .
8

kis makett modell segítségével néhány azonos darab, nagyon hasznos lehet . Mindig emlékezni , hogy ha az épület a Mindstorms robot , a Mindstorms számítógép tégla végre kell hajtani a design. Ez egyrészt a számítógépes agy és a motor , ami a robot mozgás .
9

Teszteld a tervezési ötletek , mielőtt őket építeni egy nagy léptékű . Határozzuk meg, hogyan szeretné a robot mozog , és győződjön meg arról, hogy egy szilárd ötlet, hogy mi fog menni , ahol , mielőtt kezdődik építkezés . Ez takarít meg sok időt az építési fázisban .
Építőipar
10

A legegyszerűbb módja annak , hogy épít a Mindstorms robot , hogy kövesse a lépésről- lépésre utasításokat. A kézikönyv nyújt tervez több robot .
11

Ha úgy dönt , hogy a saját egyéni modell , tartsa ezeket a dolgokat szem előtt : a Mindstorms tégla kell központi és támogatta , a szükséges érzékelőket kell könnyen elérhető , és ha a robot az, hogy önjáró , a mozgás mechanizmus létfontosságú.
12

építeni a támogatási struktúra a tégla. Ne temesse alá a felesleges részeket . Az elsődleges Mindstorms design egy sétáló robot , ahol a tégla képezi a törzs. A robot egy függőleges , ez az ideális. A vízszintes csúszó vagy kerekes robot , a tégla vízszintesek .
13

Hozzáadás a robot mozgás . Ez lehet két magas gyalogos lába , hogy egy két lábon járó robot ; egy sor kerekek ; vagy egy sor négy lába egy állat -szerű robot. Ha a tégla támogatott, használja a vezetési tengelyek , hogy csatlakoztassa a lábak vagy a kerék . Ez fogja meghatározni, hogy a többi a robot jön össze. Akkor is, ha az épület a saját egyedi design, olvassa el az utasításokat a kézikönyv ebben a fázisban , hogy ellenőrizze, hogy a jármű mozog megfelelően saját erőből .
14

Ne próbálja használni a érzékelők egyszerre. Sok olyan projekt segítségével össze a Mindstorms készlet, így vegye be időben . Csatlakoztassa egy vagy két érzékelő a központi tégla , majd rögzítse azokat a modell . Ha a fény vagy vizuális érzékelő , lehet bárhol , de ne feledje, hogy érintés érzékelő tehető ki távol a robot a kar vagy a szondát . Hasonlóképpen, a hang érzékelővel nem lehet közeli tégla ( motor zaj zavarja ), hanem kiterjesztette a testtől vagy emelte fel belőle .
Véglegesíti a Robot
15

Ha a tégla, a mozgás rendszer és a szenzorok minden a helyén, a robot majdnem teljes. Add részeket , hogy a tervezés még sima , illetve, hogy a robot nézel ki, mint valami más , például egy jármű vagy egy állat.
16

Ha a robot befejeződött , akkor kell programozni a Mindstorms tégla. A legtöbb alapvető funkciókat , hogy a szenzorok elérni már programozva , de akkor is USB-kábelt és programozza a tégla a számítógépen keresztül a különböző nyelvek . Ha még kezdő , meg kell kezdeni az egyszerű , fedélzeti feladatokra először.
17

Teszteld a robot. Ne várják , hogy mindent tökéletesen azonnal. A mozgalom mechanizmusok esetleg módosítani kell , vagy az érzékelő kell mozgatni . A végén , néz egy robot te tervezted pontosan mit terveztem, hogy csinál egy hihetetlenül büszke pillanat .

You must be logged in to post a comment.