Tábori játékok fiúknak

Camp egy izgalmas lehetőség a gyerekeknek, hogy új barátokat, és új képességeket fejlesszen ki . Annak érdekében, hogy tábor szórakoztató és érdekes , táborozók vegyenek részt aktív játékot . Játékok használható jégtörő elején tábor gyerekeknek , hogy megismerjék egymást, és egész a nap folyamán . Igazság és hazugság

Ez a játék lehet használni, mint egy jégtörő játék. Fiúk fog állni egy kört, és egy fiú fogja megválasztani , hogy terjesszen elő , és mondd el a két valós tényeket a saját maga és egy hazugság. A többi csoport meg fogja vitatni , amely a tények igazak , és amelyek azt hiszik, egy hazugság . Megvitatása után , a csoport fogja jelenteni , amely valójában egy hazugság, és miért úgy gondolták, hogy . A tábor vezetője elmondja a csoportnak , hogy azok jó vagy rossz , és egy másik fiú választják mondani két igazság , egy hazugság , amíg mindenki a csoportban volt a fordulat .
Orbit Játék

Split a fiúk két csoportra . Az egyik csoport feküdt a padlón egy kör a cipőjét , és a fejük felé, a központ és a láb a levegőben . A második csoport alkot egy kört a csoport a padlón . Az egyik fiú a csoportból felállás kap egy labdát, és meg kell , hogy dobja a labdát a földre , vagy az egész , hogy az álló csoporthoz . A cél a játék lényege, hogy tartsuk a labdát a levegőben , amíg csak lehetséges ; a fiúk a padlón kell használni a lábát , míg a fiúk állva csak akkor használja a kezét ( nem tudják megragadni a labdát) . Kapcsolja be a csoport álláspontok többszöri próbálkozás után .
Pac Man

Ez a játék ideális esetben játszott egy edzőteremben , vagy olyan területen, festett vonalak, és ideális kisebb csoportok ( öt vagy hét fiú) . Az egyik csoport a fiúk választják , mint a szellemek és a többiek lesznek Pac Men. A szellemek kell üldözni a többi fiú körül, de mindkét csoport kell maradni a sorokat. Amikor a szellem címkék a fiú a Pac Man Group , a Pac Man kell leülni, és fog működni, mint a blokk mások a csoportban. A játék ér véget, amikor a szellemek fogott a másik csapat , és a csoportok kapcsoló pozíciókat .
Park Ranger

Válasszon fiút , hogy a Park Ranger , és helyezzük rá a a közepén egy mező . A többi fiú fog állni egyik végén a területen, és válasszon egy állat , amit nem szabad mondani a Park Ranger . A Park Ranger majd kiabálni a jellemző , mint például : ” Ha van egy csőre … “, és a fiúk, akik úgy döntöttek, egy állat azokkal a tulajdonságokkal kell halad át a területen, hogy a másik oldalon . A Park Ranger megpróbálja tag a többi fiú , ahogy fut már . Ha valaki ki van jelölve , akkor lesz a Park Ranger is, és továbbra is kiáltani állat jellemzőit. Még ha néhány fiú , hogy azt a másik oldalon a területen, szükség van rájuk , hogy fuss vissza , ha a jellemző kiáltotta újra. Az utolsó fiú maradt , aki nem a Park Ranger nyer .

You must be logged in to post a comment.