Zilch Dice Játékszabályok

A játék a Zilch igényel hat kocka , két vagy több játékos , és egy csomó szerencse . Más, mint az , amire szükséged van üres papír , és egy írás eszköz tartása pontszámot, így egy olcsó játék . Könnyen követhető szabályok lehetővé teszik a játékosok minden korosztály , így a jó játék a barátok és a család egyaránt . Pontozás : Matton

dobás pontozzuk az alábbiak szerint: hat olyan fajta egyenlő 6000 pont; öt olyan fajta egyenlő 5000 ; Négy egyforma értéke 4000 ; bármelyik két hármas egyenlő 3000 pont; bármely három pár egyenlő 2000 pont; egyenes egyenlő 1500 pont; három 6s egyenlő 600 pont; három 5s egyenlő 500 pont; három 4s = 400 pont; három 3s értéke 300 pont ; három 2s egyenlő 200 pont ; három 1s egyenlő 1000 pont; Egy 1 = 100 pont ; egy 5 egyenlő 50 pont . Ha a fentiek egyike sem hengerelt , pontszámot semmit, Nada – Zilch !
< P > Az “Get on board “, vagy elkezd pontozás , a játékosnak el kell érnie legalább 500 pontot . A következő fordulat , el kell érnie legalább 350 , hogy pontozás .
Játék Játék

A fordulat , amely egy vagy több tekercs a kocka . Kezdeni , a játékos dob mind a hat kockával . Kocka , hogy azonos pontszámot – nevezik a számlálót – félre kell tenni , vagy fagyasztott . Nem lehet több, mint egy számlálót ; például három 2s és egy 1 játékos folytatja a felváltva gördülő olyan kocka , hogy továbbra is fagyott . A kör folytatódik , amíg az összes kocka fagyasztott , vagy addig, amíg a játékos dob nincs számlálók. Ezen a ponton , a játékosnak nyilatkoznia kell Zilch , és adja át a kocka óramutató járásával megegyező irányban , a következő játékosnak . Pontok nyilvántartása a végén minden körben ; csak fagyasztott kocka lehet összeszámlálása .

A lejátszó nem rendelkezik a lehetőséget, hogy adja át a kocka , ha a minimális pontszámot elérte . Az egyetlen kivétel ez alól a tekercs állítja elő mind a hat kocka a számlálók. Amikor ez megtörténik , a játékos továbbra is a sor kiindulva át . Ezt nevezik ” befordult a sarkon . ” Ha a játékos , akkor dob egy Zilch , minden pontot veszít.
Winning

A játék akkor ér véget az első játékos, aki egy teljes fordulatot a több mint 15.000 pont. Egymást követő játékos kap még egy utolsó kört . Az a személy, a legmagasabb végeredmény megnyeri a játékot. Abban az esetben, ha a döntetlen , kötött játékos minden kap még egy tekercs .
Variations

Általános szabályok ugyanazok maradnak minden játék Zilch ; Azonban előfordulhat, kisebb eltérések . Egyes változatok végén 10.000 ponttal ( és kizárják négy , öt és hat – az-egy- fajta a pontozás) , mások a végén 5000 ponttal ( és kizárják két hármasok , három pár és négy , öt és hat – az-egy- fajta a pontozás).

Egyes játékok a pyramiding , vagy a képesség , hogy építsen a fagyasztott hal /kocka későbbi tekercs . Például , ha van egy 5- fagyasztott , és tekercs két 5S , akkor számíthat a drill – szemben a három kislemez – több pontot.
< P > Játékok is engedélyezhetik, kihívást jelent. Ez a szabály ad minden játékosnak arra használja fel , hogy két turnusban – egy korábban 5000 pontot, és egy after– megtámadni egy adott játékos . A kihívás fordulat előtt be kell jelenteni a dobás . Ebből viszont teljes ponttal egészült ki a játékos pontszáma és levonjuk a kifogásolt játékos pontszáma . Ha a Zilch dobnak az első kihívás , a játékosnak kell vonjuk 600 pont; ha a Zilch dob a második kihívás , 2000 pontot le kell vonni az eredményéből .

Végül némi eltérések hívjon felülmúlja . Ennek a szabálynak a helyén van, minden játékos nemcsak felel meg a minimális követelményeknek pontozás , azt kell fel a pont az előző játékos köre .

You must be logged in to post a comment.