Szélhámosság Directions for Kids

szélhámosság egy kocka játék, hogy játsszák tizenkét ember ült három asztalnál . Minden ember felváltva dobtak három kocka , próbálja dobni a megadott számot és hozzátéve, hogy a pontszámok . Nyertesek egyre magasabb táblák és vesztesek lefelé az alsó tábla . Díjak kapnak ki a nyertest követő hat fordulóban. Tekintettel a könnyű a játék, és a párt jellegét, maga a játék, szélhámosság ideális játék a gyermek születésnapját , vagy nyaralás party.Things amire szüksége van
12 játékos
3 asztal
12 Székek ( 4. táblázat szerint )
12 kocka ( 3. táblázat szerint )
6. ceruzák ( 2 db tábla)
6 scratch pad ( 2 db tábla)
12 score lap (1 személyenként)
harang vagy csengő
Díjak különböző eredményeket

Show More utasítások
1

fel három asztal nagy szobában , vagy ideális esetben három összenyitható szoba négy székkel minden asztalnál . Helyezze 3 kocka , 2 scratch párna és 2 ceruza minden asztalnál . Címke mindegyik asztal “High “, ” Közép” és az ” alacsony ” , ill. Tegyen egy harang vagy csengő a nagy asztalnál . Legyen scorecard vagy nyomtassa ki négy oszlopot ( egy-egy készlet) hat sorok merőlegesen. Számú sorok egytől hat . Szintén hozzá három szóközt a tetején a scorecard ” Győzelem ” , ” veszteség ” és a ” Buncos ” . Ez a három terek lesz hozzá , és töltik ki a végén az egész játék .
2

kijelöl egy játékos minden asztalnál pontszámláló . Az emberek ülnek egymással szemben az asztalnál alkotnak csapatot az adott fordulóban csak . A játékos a nagy asztalnál csenget , és a játék elkezdődik.
3

egy játékos minden asztalnál dob három kockával egyszerre . A cél az, hogy forgassa a számot, amely megfelel az adott körben ( innen a neve a “jel ” ) , ahányszor csak lehetséges. Minden jel értéke legalább egy pontot . Minden játékos dob , amíg nem szerez pontot , akkor a kocka jutnak el a játékos a bal .
4

Minden alkalommal, amikor egy játékos kap egy jelet , ami számít egy pont . Ha a játékos dob a három egyfajta tetszőleges számú más mint a jel , akkor számít öt pontot. Bármely játékos gördülő drill védjegy kijelenti a ” szélhámosság ” , és elnyerte a 21 pontot és rengeteg a pont az ő /scorecard.
5

Amikor egy csapat dob együttes pontszáma 21 a nagy asztalnál csak a csengő fokára , és hogy kerek a játék véget ér mindenki számára. Csapatok a legmagasabb összesített pontszámot minden asztalnál nyerni a fordulóban. A játékosok a győztes csapat jelzi majd a “W ” saját scorecard és vesztesek jelzi majd a “L” .
6

A győztes csapat a tanári asztal helyén marad a következő fordulóra . A győztes csapat a középső tábla mozog a fej asztalra , és a győztes csapat az alacsony asztal mozog a középső asztalra. Az egyik játékos a csapat maradt a táblák egyénileg csúszik több mint egy széket, hogy a csapatok különböző a következő fordulóban .
7

játék folytatódik, amíg négy készlet hat fordulóban játszott. A játékosok megegyeznek fel a győzelem, veszteségek és Buncos . Díjak adják ki az eredményeket , mint a legtöbb győzelem , a legtöbb Buncos stb

You must be logged in to post a comment.