Csal a Hogyan Tedd víz a Yard a Sims 2

A “The Sims 2 “, akkor tegye a víz a sok formájában a medence vagy a tavak . Úszómedencék hogy Sims merülni, és úszni . Halastó ad Sims képes halakat. Épület ezekkel a víz elem a sok nem igényel semmilyen különleges csal és trükköket. Építeni bonyolultabb víz elem a sok , mint például a vízesések és vízi parkok , akkor a konzolt , hogy csal , vagy csak kihasználják a hibákat, és trükkök már a kódot. Utasítások
1

Készíts egy vízesés. A közepes méretű emelkedés eszköz , hogy növelje a föld nagyjából egy kört. Szint le a tetejét a szintező eszközzel . Build a kerítés három oldalán a megnövekedett területen. Válassza ki a víz eszközt, és helyezze el a fehér központ pont a szélén a magas részt. Kattintson és tartsa lenyomva , amíg a nyíl pirosra vált . Törölje a kerítés . A terep eszközzel változtatni a színét , a föld és a víz körül . Használhatja a szokásos fehér vagy szürke terep színű , vagy töltse le a saját kék terep .
2

Készíts egy vízi csúszda . A pool eszközt hozzon létre egy medence minden méretben. Add egy négyzet széles kiterjesztése a medence bármely irányba. Nyissa ki a konzolt nyomja meg a ” Ctrl- Shift -C ” ugyanabban az időben . Írja be ” boolProp constrainFloorElevation hamis ” , és nyomja vissza. Az emelkedés eszközzel , hogy emeljék a föld alatt az egy- négyzet széles kiterjesztése. A szintező eszközzel simítsa ki egy területet szélén a kiterjesztése. Nyissuk meg a konzolt és írja be a ” moveObjects on ” , és nyomja vissza. Add a búvár fórumon, hogy a szélén a kiterjesztése.
3

Hozzon létre egy szigeten. Helyezze sok a környéken sok a víz benne , mint például a Bluewater , Driftwood vagy IslaSegundo . Az emelkedés eszközt , hogy csökkentse a terep a szélén a tétel , így egy rész annak eredeti magasságát. Terrain alá esett ” a tenger szintje ” ezeken a környékeken automatikusan megtelik vízzel .
4

Kapcsolja be a víz hatásait be-vagy kikapcsolása . Míg egy aktív sokat, nyissa meg a konzolt nyomja meg a ” Ctrl- Shift -C ” ugyanabban az időben . Írja be ” boolProp lotWater hamis ” , hogy megszabaduljon a víz animációk a tétel . A víz továbbra is ott van, és a simek is befolyásolja a tó, mint például a halászat akció, de a víz nem jelenik meg. Kapcsolja be a víz hatásait vissza a gépelés ” boolProp lotWater igaz” a konzol .
5

Készíts egy swimmable tó vagy óceán. A terep eszközzel csökken a szint a föld öt kattintás a kívánt alakzatot a tó is . A szintező eszközzel simítsa ki az elsüllyedt területet. Az alapítvány eszközt építeni egy pakli , hogy kilógjon be a medence területén. A ” moveObjects a ” csalni , hogy tegyen egy búvár fedélzeten, és medence létra le a fedélzetről be a medencében. Helyezze néhány lépcsőn fel a terek , így a simek elérheti a búvár fórumon és a létra . Sims kezeli ezen a területen , mint egy medence , bár nincs víz . Használjon egyéni víz terep szín és néhány vízi növények , hogy a medence nézel ki, mint egy tó .

You must be logged in to post a comment.