Mik az előnyei a különböző karakterek a World of Warcraft ?

A “World of Warcraft ” valamint néhány más szerep-játék , a karakter típusokat az úgynevezett ” osztály “. Minden karakter , vagy osztály , sajátos képességekkel és fegyverekkel , hogy előnyös a játékos . Egyes osztályok excel a varázslat , míg mások inkább a fegyvereket a harcban. Abban az időben a kiadvány , a World of Warcraft 10 osztály közül lehet választani. Vadászok , harcosok és a tolvajokat

vadászok az egyetlen osztály képes a fegyverek használatát és a számszeríj , mint hatékony módszer tesz kárt . Ezek gyenge csoportos harcban , de a szelíd vadállatok , hogy segítse ki őket . A vadász lövészet és túlélési tehetség rávenni, hogy jó teljessé játék szinten saját . Warriors a szakértők közelharcban , és ellenáll a heves támadásokat . A harcos a legsokoldalúbb osztály , amikor a kiállító fenyegetések és védelme más karakterek . A harcos funkciók ” düh ” de ez csökken , ha nem vesz részt a harcban , és ő nagyon függ a páncélok és fegyverek . A gazember specializálódott közelharcban , és használja lopakodó ártalmatlanná az ellenség . A másik képességek közé tartozik a lock- szedés és kezelés mérgek. A szélhámos knock out ellenséget hosszabb ideig , mint más osztályok, ami ad neki egy nagy előnye .
Druidák és a paladinok

druidák és a lovagok egyaránt hibrid osztályok, ami azt jelenti, tudja teljesíteni több szerepet. Például egy druida gyógyító , de szintén károsíthatja ellenfelek. A druida képes forma – váltás humanoid formáját a medve vagy a macska, és az ő sokoldalúsága kulcsfontosságú előny . Ő is gyógyítani a szövetségeseit , és használja a természet erejét okoznak kárt . A paladin szent harcos, aki kötelessége , hogy megvédje a gyenge és vadászni ki a gonosz . A paladin visel erős páncél , és egy nehéz kardot és pajzsot , hogy ő használja a védelem és a támadás . Ő is erős gyógyító képességeit , és sugározza a fényt , hogy erősítse a barátok .
Papok és sámánok

papok szolgálni az embereket . A pap a mester gyógyító, aki tudja tartani más osztályba életben . Ő is károsíthatják ellenfelet “árnyék mágia, ” amely egy távolsági fegyver, ami azt jelenti, lehet használni a távolból. A pap is használhatja varázslatos szót , hogy hozzon létre egy védőpajzs , amely segít másoknak, és tudja irányítani az elme minden karakter . A sámán a spirituális vezető a törzs . Az ő feladata az, hogy a természeti erők a föld, a tűz , a levegő és a víz egyensúlyát. Ő használ elemeket , mint a jég és a tűz , a fegyverek , a közelharcban , de egy villámcsapás vagy földrengés távolsági harcban. Fontos, hogy a sámán választhat egy sor totemek , hogy megvédje szövetségesei , és minden totem egy egyedi hatása .
Mage , Warlock és a Death Knight

A mágus felhasználása rendkívül erős varázslat , ami kiderült, csak a fegyelmezett és odaadó szakemberek. Mágusok használata mozgott varázslat , hogy elpusztítsa ellenség a távolból, és tud varázsolni nagy sebességgel. A mágus támadhat több ellenséget egyszerre , és tudja használni a több hatáskör irányítani a csatatéren , köztük fagyasztás a harcosok . Ő is teleportálni a helyszínek között . A warlock parancsok démoni erő , és az egyre inkább démoni karakter a játék előrehaladtával . A warlock használja átkok hogy állítsa le ellenségeit , és ő is a csatorna az ellenség egészségére saját használatra . A death knight az egyetlen hero class karakter a játékban , mint a közzététel időpontját. A játékos karakter kell érnie szintet 55 mielőtt létrehozhat Death Knight . A death knight hasonló hibrid képességeit a paladin , és arra használja a sötét rúna mágia támadni ellenségek.

You must be logged in to post a comment.