Hogyan lehet az első három Monsters egy Skannerz Commander

Skannerz Commander egy szórakoztató tevékenység a gyermekek 10 és 15 éves. Idegenek megszállták a bolygónkat , és bujkál a szupermarketek, élelmiszer boltok és házak . Míg a szülők vásárolni , a gyermek megkeresi termék vonalkódot egy kézi játékkonzol . Amikor a szkenner felismeri az ellenséget, a gyerek megpróbálja megragadni azt. A szkenner csak tart 53 lények és 25 elem . Utasítások
1

Válassza ki a ” Scan” opciót a főmenüben . A szkennelés port a tetején a játék aktív 10 másodpercig. Indítsa szkennelés UPC kódok otthonában .
2

érintse meg a szkennelés port a vonalkód . Lassan csúsztassa a lapolvasót balról jobbra . Miután a játék dolgozza fel az információt, akkor sípol . A vonal a szívverés jelenik meg a képernyőn . A helytelen vizsgálat előnye, hogy kisebb szívverés. Ha a szívverés “Flat Lines , ” nem teremtmény rejtőzik a vonalkód . A szkenner talált valamit, ha a képernyőn egy nagy szívverés.
3

Vizsgálja meg a kijelzőn . A gyermek talált a négy elem , amelyek : Direct Scan Monster ( akar csatlakozni a törzs ) , Battle Scan Monster ( nem akar csatlakozni ) , Grudge Match Monster ( a gyermek nem fog ez az eredmény , hiszen ő nem rögzített szörnyek még) , vagy elemek ( szerkentyű, hogy fokozza a lények .)
4

Válassza ki a ” Toborzás” , ha talál egy ” DSM “. Ha kapsz egy ” BSM ” eredmény , írja le a termék nevét. A gyermek nem lesz képes harcolni egy ilyen , amíg ő három szörnyek. Egyszer ő fogott három , ő is visszatér, és harcolni ezek a ” BSMs . ”
5

Ismételjük meg a lépéseket 1-4 -ig a gyermeket elfogja három szörnyek .

You must be logged in to post a comment.