Naruto Ultimate Ninja 2 technikák

In “Naruto : Ultimate Ninja 2” a Sony PS2 , szedése szerepét Naruto Uzumaki , vagy az egyik a sok társak és ellenfelek és a csata az utat a döntő csaták és pillanatok a Naruto világában . Alapján a népszerű anime és manga , “Naruto : Ultimate Ninja 2” lényege a gyors csaták , bővíthető karakterek és izgalmas történet. Bár minden karakter megvan a saját egyedi mozgás -list , bizonyos technikákat lehet használni ezek közül bármelyik. Alapvető mozgások

Mozgás : Bal Analog Stick vagy Navigációs blokk
Ugrás : X
Attack : Circle
Charge Secret Technika: háromszög ( végezhető legfeljebb háromszor attól függően, Chakra szinten)
Secret technika: tér , töltés után
dobja vagy használja Cikk: tér
módosítása pont : L1 vagy R1
Guard : L2 vagy R2

Advanced mozgatja

Double Jump : X , akkor X ismét levegőben
Rush Ellenfél : Dupla csap X
Ugrás Háttér : Up és az X ( In előtérben)
Ugrás előtér : Le -és X ( a háttérben )
Vissza Chakra : Le
helyreállítása Egészség: Up (csak bizonyos karakter)
Helyettesítés Jutsu : Just előtt ellenfél támadása földeket , hit ” R2″ és ” L2 ” jelenik mögött az ellenfél .
Throw : Back és a kör . Ha az ellenfél elég közel van , a karakter fog dobni neki felfelé , és indítsa el a helyettesítő dobás sorrendjét . Throws lehet használható a földön és a levegőben .
Rebound : hit ” X ” csak leszállás előtt egy dobás , vagy esik vissza , és a föld a lábad.
Mégsem: Amikor te és az ellenfeled hit egymást egy normál támadás ugyanabban az időben, mind a támadások kiegyenlítődik , és a karakterek kötőjel hátra.
helyettesítési Jutsu Dobd Sequence

Ha befejeztük a combo vagy dobja az ellenfél , nyomja meg az irányt az ellenfél repül és a ” kör” indít a helyettesítési Throw Sequence . Az áldozatok menekülni megnyomásával az irányt az ellenfél vissza, és a “Kör ” a megfelelő időben , ami őket, hogy használják a helyettesítési technika és megjelenik mögöttük. Az ellenfél ezután próbálja végezze el ugyanazt a helyettesítés . Ha sikeres , akkor kell használni a technikát újra elkerülni, hogy dobott . Ha az ellenfél nem sikerül, ő lesz dobott a földre . Minden egymást követő helyettesítés növeli a sebességet a sorozat .
Steal Chakra

Amikor bekopogott a falnak , vagy kemény a földre , az ellenfél gyakran szabadul csakra golyókat . Ez csökkenti az ellenfél csakra , és ha összegyűjtött , növeli a tiéd. Ne feledjük, akkor is lehet a csakra lopott .
Planes

Minden szakaszban van egy előtér és a háttér sík . Tudod mozgatni között ezeket a gépeket , hogy kibújik a támadás , vagy eléri a támogatás karakter . Elemek is dobott egy síkban a többi .
Környezeti veszélyek

törékeny tárgyakat alom valaha színpadon , amely tartalmazhat elemeket. Egyes szakaszok is szegélyek és a víz , ami okozhatja , vagy az ellenfél , hogy sérülés és vissza a színpadra a kiindulási pont, ha esik át .
Water Walking

amíg van elég csakra , sétálhatunk a vízen. Állandó és séta a felszínen a víz hatására a csakra nyomtáv lassan kimerítik . Ha a csakra teljesen kimerült , vagy ha leütötte a levegőbe a víz felé , akkor esik át, és sebződik .
Fallal

felfut egy fal, egyszerűen fuss a fal felé , és folyamatosan megy ugyanabba az irányba . Ahelyett, hogy jön egy megáll , akkor továbbra is fut az oldalán a fal . Fut falak nem igényel a csakra , és nem károsítják a csakra nyomtáv .

You must be logged in to post a comment.