Clue FX utasítások

A társasjáték ” nyom FX ” használ elektronikus adatbázisban , és egy sor érzékelő meghatározni, ahol a darab a fórumon is . Úgy tervezték, hogy a játékos egy új és más játék élmény minden alkalommal . Eltérően a korábbi változatban a ” nyom “, nincsenek meghal vagy szóköz mozogni. A Butler azt mondja a játékosok , hogy mikor és hol kell mozogni. A játék két- négy játékos , és azoknak ajánljuk, 8 éves kortól. Utasítások
beállítása
1

Helyezze az elektronikus adatbázisban élén a testület , a kastély alap téren. Csatlakoztassa a függőleges karton alapjától a tetejéig az elektronikus alap.
2

szét a kártyákat a gyanúsítottak , helyszínek és fegyverek . Shuffle minden fedélzetre külön . Húzza mintegy fele a kártyák le a tetejét , és tegyük őket az alján. Ismételje meg mind a három fedélzetet .
3

Vegye ki a felső kártyát le minden fedélzetre , és helyezze láthatatlan a ” akta ” borítékot.
4

Keverjük össze a három fedélzettel együtt . Vágjuk a fedélzeten , majd tolja az első kártya az egyik gyanúsított borítékok . Ismételje meg a maradék gyanús borítékokat. Állítsa be ezeket a tábla körül .
5

Shuffle és foglalkozik az összes többi kártyát minden játékosnak .
6

Válasszon egy token , hogy képviselje minden játékos a négy rendelkezésre álló karakter . Helyezze a karakter a Barn , az első teremben a táblán. Pass minden játékos a ” nyom ” lapon.
7

Kapcsolja be az elektronikus kártya és jelentkezzen karakter a játék, amikor kéri a komornyik .
Játék Játék

8

Mozgás , keresés és vizsgálja meg, vagy hogy egy vád , ha a Butler bejelenti , hogy ez a sor. Használja a lapot, hogy lépést tartson a nyomokat és a határokon ki gyanúsítottak .
9

mozgatni a darabot , hogy egy szobába, és nyomja le a másik szobába a sor . Ez tájékoztatja a komornyik melyik szobában van be Azt fogja mondani, hogy ki van a szobában , majd lépni a következő játékosnak.
10

mozgatni a darabot , hogy a keresés gombot keresni a szobában . A Butler megmondja, hogy mely gyanúsítottak vannak a szobában . Vizsgáljuk meg a kártyákat a gyanús , hogy a borítékot. Lejátszás mozog a következő játékos , ha végeztél .
11

Menjen a “Javaslat ” gombra, hogy a javaslatot . Mondj valami ilyesmit: ” Azt hiszem, ez volt Mr. Green, a pavilon a metszőollót . ” Ha a játékos a jobb, az egyik a három kártyát , meg kell mutatni , hogy az Ön számára . Ha nem, folytassa a következő játékosnak , hogy adja át a kártyákat. Ismételje meg ezt a folyamatot, amíg úgy gondolja, hogy tudja, hogy melyik a három kártya az ügyben boríték .
12

Vigye a karakter a ” vádolni ” gombot, és nyomja le, ha készen áll, hogy az ügy , és a Inspector Brown ugyanabban a szobában . Mondjuk, például ” vádolom Mr. Green, a pavilon a metszőollót . ” A helyes tipp véget ér a játék . A helytelen hiszem eltávolítja a játékból .

You must be logged in to post a comment.