Szabályokat Snitch , a Card Game

Fishing kártyajáték fejlődtek a legtöbb kultúrában számos változatban . Amikor játszik halászati ​​játék , a játékosok próbálja formában öltöny , szín , vagy , abban az esetben, speciális ” Go Fish ” kártyázás , design illeszkedik a kártya a saját kezében , az ellenfél kezébe , vagy a pakliból . Snitch egy változata az iráni halászat játék nevű Gharat , ami azt jelenti: ” zsákmány “. Objektum : Matton

Ezt a játékot két vagy több játékos , és magában foglalja a két pakli szabványos kártya . Jacks és kettesével vad . A cél a játék lényege, hogy az első játékos, aki eléri 1.000 pontot képezve állítja át felhívják a megfelelő kártyát vagy kihívást jelentő ellenfelek készletek.
Beállítás

Az osztó megkeveri két pakli kártyával együtt , és nem foglalkozik a három kártyát képpel lefelé minden játékosnak . A kereskedő helyezi a maradék lapok közepén a játékteret , fordul a felső lapot , és megállapítja , hogy mellé a halom . Játszani kezd az osztó jobb , és továbbra is az óramutató járásával megegyező irányban.
Első

Ha ő tudja , az első játékos alkot egy sor két vagy három kártya ( például : KK , 3-3 – J , 4-2 ) . Ha ő nem tudja , hogy egy sor , húz a központtól halom . Ő halom beállított előtte ( ha tett is) , és vagy a hulladék mennyiségének vagy feltölti a kezét , fenntartása három lapos kéz . Későbbi készletek helyezzük egymásra .
Folyamatos lejátszás

A játék folytatódik, minden játékos , hogy egy három mozog . Lehet, hozzon létre egy sor a saját kezét , hozzon létre egy sor a rajz egy kártyát a pakliból , vagy kihívás az ellenfél top szettet . Azt kifogásolja azáltal, hogy egy megfelelő kártya mellett az ellenfél meg . Ellenfele adhat fel a készüléket , vagy ha tudja , védeni a feltöltési le egy megfelelő kártya, csatlakozó , vagy a kettő . A kihívó továbbra is kihívást jelent a ugyanazon egy meccs , vagy egy vad kártyát, ha tudja . Miután a Challenger vagy ellopta ellenfele meg , vagy nem erre, akkor pótolja a kezét, és a játék megy a következő játékosnak.
A játék befejezése : Matton

játék addig folytatódik, amíg a sorsolás halom üres . Ezen a ponton , a játékosok továbbra is a játék, de csak akkor hivatkozhat a saját kezét alkotnak készletek, kihívás , és megvédeni . A játék addig folytatódik , amíg minden játékos vagy játszottak az összes kártya a kezükben vagy megvált.
Pontozás

Minden játékosnak számít, és rögzíti a pontszám segítségével a következő értékeket: Threes keresztül Nines ér öt ponttal ; Tens Kings ér tíz ponttal ; Az ászok tizenöt pont; Kettesével érdemes húsz pont; Jacks ér ötven pontot . Az első játékos, aki eléri 1.000 pontot kombinálásával a pont azokkal a korábbi fordulóban a győztes .

You must be logged in to post a comment.