Hogyan kell futtatni egy gonosz párt Dungeons and Dragons Campaign

Az alapja a toll és papír szerepjáték Dungeons and Dragons , a gondolat, a játékosok úgy, mintha hatalmas hősök, akik megvédeni királyság a különböző rossz a világ. Néha a játékosok úgy érzik, elfojtott – mindig figyelembe kell venni a nagy úton , kiadások az összes idejüket , hogy önzetlen és tiszteletre méltó . A ” gonosz párt ” stílusú kampány lehetővé teszi a játékosoknak , hogy szerepet játszanak a gonosz vagy önző karakter, aki nem motiválja a vágy , hogy jót deeds.Things amire szüksége van
Dungeons and sárkány szabálykönyv
Ceruza
Dice
Character Sheets

Show More utasítások
1

Hozzon létre egy teljes történet ívet csak úgy, mint egy szabványos kampány , de hagyjuk inkább a részleteket ki kell elkészíteni menet közben a játék során . A fél gonosz karakterek általában nagyobb kiszámíthatatlan , mint egy jó igazítva párt, mivel a játékosok úgy érzik , hogy nagyobb szabadságot kell kezelni a problémákat a különböző módon.
2

Adja meg a karakterek különböző motivációit , hogy miért hogy szeretne menni egy küldetést, vagy megvédeni a várost invázió . Míg a gonosz karakterek figyelmen kívül hagyja a jogalap segítséget egy szegény város idősebb , akkor minden bizonnyal az érdekeiket felkeltette egy gazdag kereskedő kérve őket, hogy töltse ki a ugyanazt a feladatot , miközben lóg egy izmos jutalmat előttük . Hasonlóképpen , ezek általában nem érdekel a sorsa a holtág település hamarosan túllépték a horda koboldok , de ha valamilyen oknál fogva nem tudták elhagyni a faluban érzéseiket is nagyon gyorsan megváltozhat.

3

Hagyja, hogy a játékosok több időt töltenek elkényezteti a tevékenységek , amelyek általában az asztalról bármely más játékban ülésén. Ha az egyik karakter azt akarja , hogy megpróbálja sereget , és megelőzni a királyság, kínozzák a tolvaj , akit lopáson a pártból, megidézi és kötelezi a démon lény , hogy nem a párt licitálás , vagy talál egy kiskaput a helyi törvény, amely lehetővé teszi számára, hogy ellopja egy vállalkozást a rivális , neki bőséges lehetőségük erre .
4

azonos következményekkel jár a gonosz, vagy jogellenes cselekmények lenne jelen egy normális kampány. Ott kell még következményei a párt , ha nyíltan bűncselekményeket követnek el a városban , de a gonosz karakterek lesznek sem kevésbé valószínű, hogy érdekli azokat a következményeket , vagy inkább ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyja őket a lopakodó , manipuláció, vagy a nyers erő .
5

Ne feledje, hogy a párt tele van gonosz harcosok és a varázslók is ugyanolyan érdekel rabló egy régi omladozó rom a maga elfeledett horda kincs , mint egy jó igazítva párt lenne . Csak azért, mert a karakterek érdektelen az etika vagy erkölcs nem jelenti azt, hogy nem kell a pénz , vagy vágy erősebb mágikus tárgyak .
6

Nyugodtan , hogy a fő ellenség a párt gonosz magukat . Gonosz karakterek és a szörnyek nem kell kijönni egymással, csak azért, mert az összes nem érdekel , hogy időt , hogy kötelezzék jó intézkedéseket. Egy őrült nekromanta tudott gondolni , hogy egy gonosz fél ugyanolyan nagy veszélyt , hogy őt, mint egy jó buli , és a kaotikus lények, mint a démonok nem érdekel, milyen emberek vannak könnyezés végtag végtag .

You must be logged in to post a comment.