” Halo : Custom Edition ” egy multiplayer add- on a PC-s verzió a Halo . A játék szabadon álló , ami azt jelenti, nem kell az eredeti Halo telepíteni ahhoz, hogy játsszon . Azonban, akkor szükség van egy kis CD kulcsot Halo : PC . A Custom Edition lehetővé teszi a modderek , hogy saját tartalmat, beleértve az új térképeket . Aktiválása Cheats
aktiválásához csal a ” Halo : Custom Edition ” nyitni a Tulajdonságok ablakot, és írja be a ” -console – DEVMODE ” után a cél . Ellenőrizze, hogy van egy hely a cél és a ” – console” és a ” – console ” és ” – DEVMODE . ”
Megjegyzés : nem lehet online játszani , amikor DEVMODE .
Néhány csal , jelöli csillaggal ( * ) az alábbi, váltható játék közben. Megnyomásával 1 átvált a cheat , és nyomja meg 0 -vissza váltható ki.
Fegyverek
” Cheat_all_weapons ” spawnol minden játék fegyver egyszerre
” Cheat_bottomless_clip ” * kapsz egy feneketlen klip, ami nem átrakás vagy túlmelegedés .
” Cheat_infinite_ammo ” * kapsz korlátlan lőszer , de a fegyvereket is túlmelegedhet .
With ” cheat_medusa , “* ellenséges lesz azonnal meghalt , amikor meglátja a játékos .
járművek és elemek
” Cheat_all_vehicles ” spawnol minden szabványos járművek.
” Cheat_spawn_warthog ” majd kapsz egy varacskos disznó .
” Cheat_all_powerups ” spawnol minden powerups .
Általános Játékmenet és Movement
” Cheat_bump_possession “* lehetővé teszi, hogy átvegye az irányítást olyan karakter nekimegy belé .
” Cheat_deathless_player ” * fog neked legyőzhetetlen , még esik a legmagasabb pontot a játékban .
” Cheat_super_jump “* lehetővé teszi, hogy ugrik jóval magasabb , mint a normál , a könnyebb manőverezés a térképeket .
” Cheat_teleport_to_camera ” fog teleportálni , hogy az aktuális kamera pozícióját , így a menekülés a szőrös helyzetekben .
a csaló ” game_speed ” * megváltoztatni a játék sebességét skálán 1 és 20 . a parancs hasznos szüneteltetés vagy felgyorsítása szintre létrehozását .
betöltése minden szinten a parancs ” map_name [type map neve] . ”
a parancs ” CLS ” törli a konzol képernyőn durran DEVMODE .
Debug Cheats
parancs ” debug_objects ” * , hogy egy vizuális vázlatot tárgyak vagy modellek határoló sugarak vagy ütközés modellek .
” Debug_portals ” * levonja köré körvonalat lehet rajzolni az összes portál a játékban.
” Debug_sound ” * segítségével “látni” hangok és hallható sugarak .